Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kropp eller ansikt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du kan jo alltids trene for å forbedre kroppen. For min egen del er kropp ganske viktig for fysisk tiltrekking. Litt lubben kan være sexy, f.eks mariah carey. Men er ikke sånn at jeg foretrekker det ene forran det andre, er jo totalpakka man blir tiltrukket av eventuelt ikke tiltrukket av.

Lenke til kommentar

for meg er kroppen like viktig som ansikt. Får ikke tenning på damer som er for lubbene, no offence men slik er jeg skrudd sammen. Jeg bruker mange timer i uka for å ha en bra kropp selv, og da er det et krav til en eventuell partner/sengepartner og.

Personligheten spiller såklart og en stor rolle. Men det er som regel utseendet som man tenner på, og personligheten som man blir forelsket i.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Vel, dersom du ikke er komfortabel med å være "lubben" kan du gjøre noe med det. Jeg kjøper ikke "elsk hele pakka"-trikset. Ærlig talt, det er noe man ser i romantiske B-filmer. Alle har noe man ikke liker med sin partner. Min kjæreste kunne godt vært noen kilo lettere, etter min smak. Jeg presser henne aldri til å gjøre noe med det, og det irriterer meg ikke, men det er fortsatt noe jeg ville foretrekke å endre. Arr er ingen problem for min del i alle fall. Ansiktet er jo veldig statisk, det er ikke så lett å gjøre noe med, så jeg ville fortrekke at en jente jeg likte, hadde litt ekstra, fremfor å ikke ha et pent ansikt. På byen, var det viktigst å finne en grei kombinasjon av det hele.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg får ofte høre at jeg har et veldig vakkert ansikt. Når jeg ser på meg selv i speilet ser jeg også at ansiktet mitt er veldig pent, men kroppen min er litt lubben og har en del arr... Er ansiktet eller kroppen viktigst?

Anonymous poster hash: 6beac...559

Vil påstå at det viktigste er å ha en god personlighet. Utseendet kan ikke forandre på om en er en drittsekk eller en kjempe grei person.

Lenke til kommentar

Hvis du er veldig missfornøyd med kroppen din så meld deg på ett treningssenter. Ikke stå foran speilet eller på badvekta å psyke ned deg selv! Det er uansett veldig bra for psyken å trene også. Og hvis du bare er litt lubben så kan det jo være ett realistisk mål for deg å få kroppen du vil ha. Du skal ikke så mange runder innom før du merker at iallefall kondisen er betraktelig bedre!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis en først snakker fysisk utseendet her, så vil jeg påstå at ansiktet er det viktigste for å tiltrekke rettest mulig person. Hadde vedkommende kun gått etter topp kropp, tyder jo det på hva han er mest opptatt av. I det lengre og mer seriøse løp er ansiktet mer viktig spør du meg.

Og former er bare +. Vet ikke hva du definerer som litt lubben, men i tiden vi lever så skaper vi ofte irrasjonelle tanker om oss selv grunnet illusjonen og den overfladiske reklamen alle svelger. Det finnes ikke penger i å si at folk ser bra ut som de gjør, derfor påvirkes alle så kraftig. Neste steg er jo at det viderefører fra person til person og det danner seg et skjønnhetsideal, press og forventning. Vi har alle forskjellig smak, og usikkerhet er mer usexy enn en litt lubben kropp for å si det sånn

Endret av Jahdu
Lenke til kommentar

Ser vel etter mer enn bare kropp eller ansikt, men fysisk tiltrekning er jo en viktig del også. Dersom du er missfornøyd så er det bare å hive seg på et treningssenter. Ingen som dømmer der pluss at det gir bare positive effekter både psykisk og fysisk.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...