knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 United tok greit med poeng, men det var ingen virkelig vanskelige seire. Spillet var vel heller ikke veldig bra. Når laget han leder er regjerende ligamestere er det i mine øyne ikke en prestasjon som fortjener belønning. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Rekkefølgen sier at han ikke bør vinne :-P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Hvem har sagt at han fortjener belønning eller fortjener å vinne? Dette er bare en nominasjon basert på antall poeng som ble tatt i måneden. Tviler på at noen faktisk mener at han fortjener prisen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Det er vel en mer komplisert vurdering enn kun hvem som har tatt flest poeng? Prisen, og nominasjonene, burde jo gå til en manager som har gjort det bedre enn hva man kunne forvente av spillestallen han har til rådighet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Det er vel en mer komplisert vurdering enn kun hvem som har tatt flest poeng? Det er ikke det. De fire managerne som tok flest poeng i desember er nominert. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Men det er vel mer en tilfeldighet enn regelen? Om ikke er det jo en ubrukelig kåring. Lenke til kommentar
Populært innlegg Prusk Skrevet 10. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 10. januar 2014 Forklaringen på hvorfor Moyes er valgt. Usikker på om denne er postet tidligere. 10 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Den fungerer bra i skriftlig form. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 DM: Vi har spilt ganske bra, men vi har ikke vært kliniske nok på den siste tredelen. Det er nok en sjanse til å spille bra fotball igjen. Forhåpentligvis scorer vi mål og vinner kampen. Det er det viktigste. (dypt) Triste tider. Bare upassende bilder av hoffern kan få meg i bedre humør nå... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Det eneste jeg hadde for hånden. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Vår elskede David Moyes ser ingen grunn til å foreta seg endringer hos United. Alt han har gjort hittil er riktig, men motgående dommeravgjørelser og uflaks har påført United alle tapene i år. Gutta spiller veldig bra, og alle statestikker er gode, men det eneste som betyr noe er målene og vi har ikke scoret nok i det siste. Ting jeg reagerer på i de små avsnittene er mange. Les og døm selv. Husk forresten at dette er Media, og de vinkler ofte ting helt feil og feilsiterer/endrer på ord osv. for å få det hele til å høres verre ut. Jeg bet på. For nå kjenner jeg et hat bygge seg opp for David Moyes. “You continue to do what you have been doing,” Moyes said. “If you have to change it, it suggests you were doing the wrong things in the first place, but we are not and the things we have been doing are right. In management, you are going to lose games. I don’t know any manager who hasn’t lost games and you have to go through it at some point of your career. “Obviously, if you are not winning it can affect confidence and that is a big part of football. But prior to this [run], we won six [successive] games and we were not talking about confidence after that. “The players have been very good, in the main. We just need things to go for us, we need to play better and take our chances. I think the performances have been fine. There have been things that have gone against us, decisions which haven’t helped, but I think we have played pretty well. “All the stats are good, but the only one that matters is goals and we have not scored enough recently.” http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/manchester-united/10565113/Besieged-Manchester-United-manager-David-Moyes-says-he-has-no-reason-to-change-his-methods.html Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Exclusive: Man United Ready to Appoint Sir Alex Ferguson as Short-Term Replacement for Exit Bound Manager David Moyeshttp://www.caughtoffside.com/2014/01/11/exclusive-man-united-ready-to-appoint-sir-alex-ferguson-as-short-term-replacement-for-exit-bound-manager-david-moyes/ Troverdig nok kilde, eller bare bs? Lenke til kommentar
Populært innlegg Alastor Skrevet 12. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 12. januar 2014 Caughtoffside troverdig kilde? 14 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Moyes out. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Du har gjort deg selv til en laughing stock, du har gjort Manchester United til det samme. Vær så snill gi deg nå! 2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Nå venter jeg bare at Moyes skal si noe dumt i post match-intervjuet. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Det kunne vært verre. Dere kunne hatt Mourinho. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2014 Om Glazers har baller så blir det ingen post match-intervju med Moyes. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Nå venter jeg bare at Moyes skal si noe dumt i post match-intervjuet. I think we played really well. (Har ikke sett kampen så dere kan vel ha gjort det akkurat denne gangen ) Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Er taktikken KUN innlegg? Mourinho må jo le seg ihjel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå