Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United har tapt seg fra topp til bunn. Det er nok derfor Sir Alex sluttet på riktig tidspunkt også, han så at skipet begynte å synke. Moys prøvde også å få inn nye spillere, men fikk ikke hverken pengene eller viljen hos ledelsen til å få det til. Til og med fra Everton prøvde han å hente spillere, men det gikk nok ikke. Nå vil flere spillere vekk fra klubben også. De ser vel hvor dårlig det er akkurat nå. En ny trener skal være fantastisk for å snu dette.

Lenke til kommentar

Hmmm. Snodig. Trodde Moyes var skyld for all elendigheten og at spillerne underpresterer. Hvorfor taper da Giggs? Dette er merkelig. Kan det være... *gisp!* at spillerne har en del av skylden?

Hvem har sagt at det kun var Moyes?

Du er faktisk bare teit?

Litt idiot?

Lenke til kommentar

Hmmm. Snodig. Trodde Moyes var skyld for all elendigheten og at spillerne underpresterer. Hvorfor taper da Giggs? Dette er merkelig. Kan det være... *gisp!* at spillerne har en del av skylden?

Som jeg skrev i kamptråden så syns jeg tapet i dag faktisk var litt godt også. Moyes fortjener ikke all skyld, spillere må ta halve skylden.

 

Giggs har heller ikke klart å snu den negative trenden, men har har tross alt bare vært manager i en liten periode - og desto vanskeligere å snu en synkende skute. Det er helt klart at spillerne må ta en stor del av skylden. Neste sesong håper jeg Mr.Gaal sitter på kontrollen, da vil United se litt anderledes ut. Vi vinner neppe noe, men vi ser ikke like jævlig og tafatte ut. Hvis vi det gjør, ja da går vi ned som Liverpool gjorde :)

Lenke til kommentar

 

Hmmm. Snodig. Trodde Moyes var skyld for all elendigheten og at spillerne underpresterer. Hvorfor taper da Giggs? Dette er merkelig. Kan det være... *gisp!* at spillerne har en del av skylden?

Hvem har sagt at det kun var Moyes?

Du er faktisk bare teit?

Litt idiot?

 

 

MANGE av United fansen har lagt all skylden på Moyes.

 

Er det vanskelig å forstå?

 

Litt amøbe?

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

 

 

Hmmm. Snodig. Trodde Moyes var skyld for all elendigheten og at spillerne underpresterer. Hvorfor taper da Giggs? Dette er merkelig. Kan det være... *gisp!* at spillerne har en del av skylden?

Hvem har sagt at det kun var Moyes?

Du er faktisk bare teit?

Litt idiot?

 

 

MANGE av United fansen har lagt all skylden på Moyes.

 

Er det vanskelig å forstå?

 

Litt amøbe?

 

Snakk om å være dobbelmoralsk, dere er ikke akkurat snille med Wengern deres heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja for United er jo en klubb som har sparket managere ofte, i hvert fall de siste 27 årene.

 

Irrelevant. Moyes fortjente tid.

 

 

 

Jeg er. Jeg deler samme syn som Wenger om at sparking av managere ofte er en tåpelig løsning på et større problem.

 

Mener du det om Pardew og?

 

 

Nei. Pardew er en av de få tilfellene hvor jeg mener sparken er det riktige. Rett og slett fordi han er en dårlig manager og oppfører seg ofte som en idiot.

Lenke til kommentar

 

Ja for United er jo en klubb som har sparket managere ofte, i hvert fall de siste 27 årene.

 

Irrelevant. Moyes fortjente tid.

 

 

Jaha - hvorfor fortjente Moyes tid? Han har jo snart hengt ut hele laget bortsett fra våre to dårligste spillere i år (Fellaini og Young). Snakk om å skyve skylden bort fra seg selv. Nå har jeg aldri vært blant dem som mente Moyes var rett man for United - nettopp med bakgrunn i hva han har vist i Everton (da tenker jeg mest på spillet. At dem ikke har vunnet noe bryr meg mindre - de er en mindre klubb).

 

Jeg har aldri benket meg for å se en Everton-kamp fordi Everton spiller. Det gjorde jeg i fjor med Wigan og i år med Everton..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...