Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan gjerne ta 14-15 plass og jeg, bare jeg slipper Pardew og fotballen hans.

 

Moyes og fotballen hans er ikke særlig mye bedre, vel? Får dere Moyes, kjøp Fellaini også. Hver så snill! Vi kan ta forhandlingen her nå. £30 millioner. Høres vel bra ut?

Lenke til kommentar

Du vil heller ha Moyes sin fotball? Nå ser ikke jeg mye på Newcastle, men det må være rimelig begredelig om Moyes er en solid oppgradering.

 

 

Jeg kan gjerne ta 14-15 plass og jeg, bare jeg slipper Pardew og fotballen hans.

 

Moyes og fotballen hans er ikke særlig mye bedre, vel? Får dere Moyes, kjøp Fellaini også. Hver så snill! Vi kan ta forhandlingen her nå. £30 millioner. Høres vel bra ut?

 

 

 

Moyes, samt fotballen hans, er både bedre, finere og mye morsommere enn det Pardew står for. Pardew er den dummeste manageren jeg har sett noensinne, og han aner ikke hva han gjør. De to siste kampene har formasjonene vært 3-5-2 og 3-4-1-2, forresten. Wtf?

Lenke til kommentar

Håper Moyes får være Newcastle trener jeg. Hater ikke fyren egentlig, bare ikke god nok til å være trener i en så stor klubb. Tror han gjør det veldig bra i Newcastle om han får sjansen. 100 lapp på at om det skjer så vinner Castle under Moyes mot oss neste sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Moyes er på langt nær en fæl fyr, greit at det er etisk spekulativt hvordan han flørtet med Everton-spillere i sommer, men kan man klandre han for å ville ha Baines?

Tror få ville takket nei til sjansen til å lede en av verdens største klubber, desverre for hans personlige del takler han ikke det ansvaret.

 

Tror han kan gjøre det bra i en klubb med, per dags dato, lavere ambisjoner.

Håper han får æren reparert.

Lenke til kommentar

Moyes er på langt nær en fæl fyr, greit at det er etisk spekulativt hvordan han flørtet med Everton-spillere i sommer, men kan man klandre han for å ville ha Baines?

Tror få ville takket nei til sjansen til å lede en av verdens største klubber, desverre for hans personlige del takler han ikke det ansvaret.

 

Tror han kan gjøre det bra i en klubb med, per dags dato, lavere ambisjoner.

Håper han får æren reparert.

 

Etisk spekulativt? Spar meg, kjøp og salg av spillere er en del av gamet. Det er vanlig praksis at managere tar med seg noen av "sine" spillere over til nye klubber. Etisk spekulativt av Solskjær å ta med seg Eikrem, Dæhli og Berget til Cardiff? Hva med at Rodgers tok med seg Allen til Liverpool?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...