Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kun Klopp, Mourinho, Pep og Ancelotti jeg vil ha, alle sammen meget usansynlige. Så drømmen hadde jo vært at van Gaal kommer inn og får skikk på elevene som nå er fullstendig ute av kontroll etter å ha hatt en pushover av en vikar. Mourinho får vel sparken snart?

Hvorfor skulle JM få sparken??
Lenke til kommentar

 

Det er kun Klopp, Mourinho, Pep og Ancelotti jeg vil ha, alle sammen meget usansynlige. Så drømmen hadde jo vært at van Gaal kommer inn og får skikk på elevene som nå er fullstendig ute av kontroll etter å ha hatt en pushover av en vikar. Mourinho får vel sparken snart?

Hvorfor skulle JM få sparken??

 

 

Har du levd under en sten de siste åra?

 

Men ja, det var ment som en spøk, med en dråpe realistisk undertone.

Lenke til kommentar

Altså, hadde Giggs vært et dumt valg? Ingen vet vel egentlig hvor god han er? Kanskje han er nye Guardiola? Det er tross alt ingen som har større kunnskap om klubben, ingen som har lært mer fra tidenes beste manager enn ham, ingen som har større respekt enn ham. Om ingen andre toppmanagere er tilgjengelige, hvorfor ikke? Ville det vært en større risk enn å ansette en mer rutinert manager, men uten noe særlig å vise til?

 

Ellers kan vi jo alltid gå for Pardew.

Lenke til kommentar

Altså, hadde Giggs vært et dumt valg? Ingen vet vel egentlig hvor god han er? Kanskje han er nye Guardiola? Det er tross alt ingen som har større kunnskap om klubben, ingen som har lært mer fra tidenes beste manager enn ham, ingen som har større respekt enn ham. Om ingen andre toppmanagere er tilgjengelige, hvorfor ikke? Ville det vært en større risk enn å ansette en mer rutinert manager, men uten noe særlig å vise til?

 

Ellers kan vi jo alltid gå for Pardew.

 

Det at man har vært en av verdens beste spillere og trent under en av verdens beste managere gjør en dessverre ikke automatisk til en av verdens beste selv. Såvidt jeg vet har ikke Giggs noen form for sertifisering som gjør han egnet for jobben på heltid heller? Denne gangen er det ikke rom for å eksprimentere, nå får klubben se til å ansatte en manager i VERDENSKLASSE. Heller Van Gaal enn Giggs dersom det skulle stå mellom dem. Håpet på Klopp, men han vil ikke forlate Dortmund.

Lenke til kommentar

Var på jobb når nyheten sprakk. Smilte fra øre til øre resten av dagen. For en herlig, herlig dag dette er. Har kjøpt inn en bedre IPA for å feire begivenheten. Beste som kunne skjedd i år.

 

 

Kommer ikke til å savne fyren, bare så det er sagt. Hadde slitt med å si noe pent om han om så jeg fikk betalt for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...