Jakobk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Endret 22. april 2014 av noctua_nh-d14 8 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Jaja. Det var gøy så lenge det varte. Edit: Hadde selvsagt blitt hysterisk morsomt om neste manager gjør det enda verre ^^ Endret 22. april 2014 av Veritas_ 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jaja. Det var gøy så lenge det varte. Edit: Hadde selvsagt blitt hysterisk morsomt om neste manager gjør det enda verre ^^ Nei. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Gud forby om Guardiola kommer inn, vi skal ikke bli Barcelona/Bayern v2. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Gud forby om Guardiola kommer inn, vi skal ikke bli Barcelona/Bayern v2. Å huff, Gud forby.......... Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Gud forby om Guardiola kommer inn, vi skal ikke bli Barcelona/Bayern v2. Å huff, Gud forby.......... Pep er jo latterlig. Underholdning går milevis foran resultater for min del. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Gud forby om Guardiola kommer inn, vi skal ikke bli Barcelona/Bayern v2. Å huff, Gud forby.......... Pep er jo latterlig. Underholdning går milevis foran resultater for min del. Titler går milevis foran underholdning for min del. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Trilling i forsvar i 80-90 minutter? God no. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Rimelig godt gjort å score ca 3 mål i snitt ved å bare trille ballen i forsvar i 80-90 min. 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Slik som situasjonen er nå så hadde jeg ikke sagt nei takk til Pep. Hadde vært utrolig fint å komme opp til nivået vi var på rundt 2008 da vi var fryktet av omtrent alle. Endret 22. april 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Rimelig godt gjort å score ca 3 mål i snitt ved å bare trille ballen i forsvar i 80-90 min. Det hadde Cardiff klart i Tyskland også. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Han har i hver fall klart å omgjøre Bayern som var et av de mest underholdende lagene i fjor, til å bli et av de kjedeligste. Er det virkelig noen som med hånda på hjertet synes slik possession fotball er gøy å se på? Gi meg kjapp direkte fotball langs bakken. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Gi meg basically akkurat det samme som Fergie ga oss i mesteparten av årene. På en eller annen måte. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg vil ha en manager som beveger seg mer enn en øgle når laget mitt spiller. Klopp står på linja, dirigerer og kjefter. En god takling midt på banen = fist-pumping og jubel. That's my man. Men det blir nok med drømmen denne gang. Sjansen er visst større for at Jessica Alba ringer og vil ha meg på date enn at vi signerer Klopp i denne omgang. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jeg vil ha en manager som beveger seg mer enn en øgle når laget mitt spiller. Klopp står på linja, dirigerer og kjefter. En god takling midt på banen = fist-pumping og jubel. That's my man. Men det blir nok med drømmen denne gang. Sjansen er visst større for at Jessica Alba ringer og vil ha meg på date enn at vi signerer Klopp i denne omgang. Rar preferanse. Jeg vil ha en behersket trener med en tydelig filosofi. Hvorvidt treneren oppfører seg som en brøleape eller ei på sidelinja er helt irrelevant, foretrekker egentlig en mer behersket og analytisk type. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Etter å ha sett Moyes urørlig på benken, når vi får en og to i mot, vil jeg ha en mann vi ser lever. Andre ganger enn når vi scorer 2-1 målet mot Fulham.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Spennende å se hvem vi får inn nå. Mourinho er takk og lov utilgjengelig, samme med Pep, og Klopp har jeg aldri trodd at skal komme til United. Drillo er vel ledig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå