Latias Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2609490/David-Moyes-sacked-Manchester-United-manager-gone-immediate-effect-Glazer-family-lose-patience.html Mail "bekrefter" at han er ferdig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Sjekker nyhetene like ofte som i overgangsvinduet nå - neste sesongs viktigste posisjon for vår del dette! Håper vi får historier fra spillerne relativt raskt etter han er sluppet! Endret 22. april 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 Dette topper Berbatov/Persie/Mata-overgangene for min del. Dette er utvilsomt langt viktigere. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Endret 22. april 2014 av Sveern Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Bekreftet nå. http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2014/Apr/club-statement-on-david-moyes.aspx Endret 22. april 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) For en flott dag! Det er nydelig vær i tigerstaden i dag og jeg skal nyte en ekstra pils ute i solen for å feire at Moyes epoken endelig er over. Hipp, hipp, Hurra!! Edit: Er Mr.Gaal riktig mann til å ta United videre btw? Jeg er litt usikker. Det er ingen tvil om at han er noen kaliber større og bedre enn Moyes, men er han den vi ønsker? Endret 22. april 2014 av ESPP Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Herregud for en deilig start på dagen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 JAAA! Herregud. Viktigere enn ligacupen vi nesten vant! 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For en flott dag! Det er nydelig vær i tigerstaden i dag og jeg skal nyte en ekstra pils ute i solen for å feire at Moyes epoken endelig er over. Hipp, hipp, Hurra!! Edit: Er Mr.Gaal riktig mann til å ta United videre btw? Jeg er litt usikker. Det er ingen tvil om at han er noen kaliber større og bedre enn Moyes, men er han den vi ønsker? Ja. Klopp kommer ikke nå, og Gaal er vel en av få som våger å sette Rooney på benken til tross for at han er best betalt. Sorry Rooney, du er for dårlig til å spille ensom spiss for tiden - du kan få spille LM, ellers selger jeg deg latterlig dyrt til en annen klubb du kan furte i. 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jævla sparkeklubb 8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 For en gledens dag! Nå kan Liverpool vinne ligaen for alt jeg bryr meg om. 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For en flott dag! Det er nydelig vær i tigerstaden i dag og jeg skal nyte en ekstra pils ute i solen for å feire at Moyes epoken endelig er over. Hipp, hipp, Hurra!! Edit: Er Mr.Gaal riktig mann til å ta United videre btw? Jeg er litt usikker. Det er ingen tvil om at han er noen kaliber større og bedre enn Moyes, men er han den vi ønsker? Ja. Klopp kommer ikke nå, og Gaal er vel en av få som våger å sette Rooney på benken til tross for at han er best betalt. Sorry Rooney, du er for dårlig til å spille ensom spiss for tiden - du kan få spille LM, ellers selger jeg deg latterlig dyrt til en annen klubb du kan furte i. Ingen tvil om at han er en tøffing sånn sett. Vi får se hvem som kommer, men som du sier så tror jeg ikke noe på at vi får Klopp. Uansett blir det vel et løft fra Moyes Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jævla sparkeklubb Hahahaha! Den traff du faen meg godt med, grættis! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Jævla sparkeklubb Sjå kor det bryr meg! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 En trist dag for resten av ligaen. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 For ein deilig nyhet å vakna til! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2014 Forfatter Del Skrevet 22. april 2014 På tide å se fremover! Ny tråd for klubbens neste permanente manager: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1578325 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Tror ikke det er noe som kan bli sagt idag som vil irritere en Man Utd-supporter. Gratulerer så mye med dagen. Dette ønsket ingen andre enn Man Utd-supporterne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå