Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en flott dag! Det er nydelig vær i tigerstaden i dag og jeg skal nyte en ekstra pils ute i solen for å feire at Moyes epoken endelig er over. Hipp, hipp, Hurra!!

Edit: Er Mr.Gaal riktig mann til å ta United videre btw? Jeg er litt usikker. Det er ingen tvil om at han er noen kaliber større og bedre enn Moyes, men er han den vi ønsker?

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

For en flott dag! Det er nydelig vær i tigerstaden i dag og jeg skal nyte en ekstra pils ute i solen for å feire at Moyes epoken endelig er over. Hipp, hipp, Hurra!!

Edit: Er Mr.Gaal riktig mann til å ta United videre btw? Jeg er litt usikker. Det er ingen tvil om at han er noen kaliber større og bedre enn Moyes, men er han den vi ønsker?

Ja. Klopp kommer ikke nå, og Gaal er vel en av få som våger å sette Rooney på benken til tross for at han er best betalt. Sorry Rooney, du er for dårlig til å spille ensom spiss for tiden - du kan få spille LM, ellers selger jeg deg latterlig dyrt til en annen klubb du kan furte i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Klopp kommer ikke nå, og Gaal er vel en av få som våger å sette Rooney på benken til tross for at han er best betalt. Sorry Rooney, du er for dårlig til å spille ensom spiss for tiden - du kan få spille LM, ellers selger jeg deg latterlig dyrt til en annen klubb du kan furte i.

Ingen tvil om at han er en tøffing sånn sett. Vi får se hvem som kommer, men som du sier så tror jeg ikke noe på at vi får Klopp. Uansett blir det vel et løft fra Moyes :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...