Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok Moyes får en sesong til, noen som er sure på Fergie? Siden det er han som valgte Moyes? Hva med neste manager? Fergie som skal bestemme?

Umulig at det ikke skjer nå. Alle troverdige kilder sier at han er ferdig før sesongen er over.

 

Kan vel ikke akkurat være sur på Fergie. Men at han gjorde en feil, er det vel liten tvil om. Det var et valg basert på historie og tradisjoner, samt et personlig forhold til Moyes. Denne gangen er det nok styret som selv tar valget, basert på en litt mer fornuftig vurdering.

Lenke til kommentar

 

 

Åpningstidene er 09.30 til 16.00 i New York på børsen som er 6 timer bak norsk tid.

Offentliggjøringen må da gjøres mellom 16.00 og 09.30 amerikansk tid eller 22.00 og 15.30 norsk tid.

Blir vel motsatt vel?

Ikke om det stemmer, som noen hevdet bak i tråden, at United må komme med en børsmelding når børsen er stengt. Jeg skulle gjerne fått en link til dette, av interesse. Så lenge alle får informasjonen til samme tid, noe de gjør når det blir sendt ut børsmelding, så skulle jeg tro at det var likegyldig når på døgnet den ble sendt ut.

Lenke til kommentar

 

 

Åpningstidene er 09.30 til 16.00 i New York på børsen som er 6 timer bak norsk tid.

Offentliggjøringen må da gjøres mellom 16.00 og 09.30 amerikansk tid eller 22.00 og 15.30 norsk tid.

Blir vel motsatt vel?

Ikke om det stemmer, som noen hevdet bak i tråden, at United må komme med en børsmelding når børsen er stengt. Jeg skulle gjerne fått en link til dette, av interesse. Så lenge alle får informasjonen til samme tid, noe de gjør når det blir sendt ut børsmelding, så skulle jeg tro at det var likegyldig når på døgnet den ble sendt ut.

 

 

Ok, ikke vet jeg. Har lite peiling på økonomi og slike ting, så skal ikke legge meg noe mer oppi det. Har bare lest litt på diverse forum idag at det ikke blir offentliggjort enda pga. børsen i morgen. Men hvem vet, kanskje det skjer rett før børsen åpner i morra?

 

Begynner i alle fall å få troa på at det vil skje nå, og det er det viktigste. Skulle gjerne sett det skjedd nå med en gang så jeg kan sove godt i natt og visshet med at et mørkt kapittel i klubbens historie er over.

Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/2014/04/21/sport/manchester/david-moyes/premier-league/5522900

 

Æsj. Bare... nok. Nok.

 

Gleder meg til en ny fresh start med en manager som har erfaring med å VINNE ting. Fergie, jeg elsker deg, men du kan ikke velge en trener for Utd som aldri har vunnet noe. Ikke en FA Cup en gang, ikke en Ligacup en gang?! Vi som synes det var greit at Moyes kom til Utd (inkl meg, skrev greit, ikke godt) var bare altfor glad i Fergie og altfor glad i livet som Utd supporter rett etter vi hadde vunnet ligaen på så enkel og deilig måte og hadde så fint og "emosjonelt" med å ta farvel til vår kjære Fergie og spillere som Scholes (for siste gang) osv.

 

Time for a fuckin' change!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...