Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Nei, jeg er ikke dum og krediterer ikke dette BARE til Moyes. Men han må ta ansvar for en del av dette her, det er FOR mye på den listen der. Det er bare FOR forbanna mye. Nok er faen meg nok, og han må ut om vi skal forbedre oss som en fotballklubb etter denne begredelige sesongen som kom rett etter vi vant ligaen med så mange poeng. Og fortjente å slå ut Real Madrid fra CL (bare et feilaktig rødt kort ødela). Er så tragisk. Ny trener trengs, no doubt about it.

Men det er jo ikke bare nye trener dere trenger vel? Dere trenger vel gjerne en del nye spillere også?

Uansett så står dere foran store forandringer og jeg ønsker dere lykke til. Litt morsomere å slå dere når det er litt mer fair enn å ha Moyes i managerstolen og en spillergruppe uten tillit til manageren. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt mulig de offentliggjører det i kveld på grunn av medietrykket. Spennende hva som skjer nå, om de har ny mann klar med en gang eller ikke.

Tror det er veldig viktig at ikke samme feilen gjøres igjen med overgangsvinduet i sommer. Derfor er jeg litt skeptisk til Van Gaal ettersom han skal til VM før han gir seg. Vi har vel heller ikke spillermateriele som passer totalfotballen hans helt, så med han ville det evt. bli veldig store utskiftinger og muligens ta lang tid å bygge seg opp igjen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

De må offentliggjøre det når børsen i New York (?) er åpen, og den åpner klokken 22.00 og stenger vell 15.00 eller noe lignende.

Motsatt. Må offentliggjøre det når den er stengt, slik at ikke "innsidehandel" (at noen får informasjonen før andre og kan kjøpe/selge aksjer uten at informasjonen er allment kjent/bekreftet) kan skje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...