Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror hele "nedturen" til moyes er en nødvendighet. Hele klubben samenligner med fergie og det finnes kansje ingen som kunne tatt over med solid resultat på første sesong. Moyes er/ har vært en nyttig idiot. Neste mann blir ikke bare sammenlignet mot fergie, men også mot moyes.

Lenke til kommentar

 

Ta heller å snu på det. Hva hadde skjedd dersom dere ga Hodgson tid?

 

Ser den, men det er fortsatt stor forskjell. United er fortsatt en del av den øvre halvdel og det ble vist ambisjoner med signering av Mata.

Hodgson derimot var på nedre halvdel av tabellen og viste overhodet ingen form for ambisjoner når han signerte spillere som Christian Poulsen og Paul Konchesky.

 

Men uttalelsen til United setter jo ikke akkurat noen stopper for spekulasjonene.

De sier jo bare at han ikke har fått sparken akkurat nå. Sier jo ingenting om at han fortsatt er trener innen preseason for 2014/2015 begynner.

 

Nå har ikke jeg spesielt peiling på managere rundt om, men jeg tror det er særdeles få managere som kunne levd opp til forventningene og sammenligningene til Ferguson.

 

Noen lure kjøp i sommer og kanskje et bytte av manager og vips så er nok United nok en gang et lag en ser blant de 6 øverste lagene og kjemper om Champions League plass og titler.

Lenke til kommentar

 

 

Ta heller å snu på det. Hva hadde skjedd dersom dere ga Hodgson tid?

 

Ser den, men det er fortsatt stor forskjell. United er fortsatt en del av den øvre halvdel og det ble vist ambisjoner med signering av Mata.

Hodgson derimot var på nedre halvdel av tabellen og viste overhodet ingen form for ambisjoner når han signerte spillere som Christian Poulsen og Paul Konchesky.

 

Men uttalelsen til United setter jo ikke akkurat noen stopper for spekulasjonene.

De sier jo bare at han ikke har fått sparken akkurat nå. Sier jo ingenting om at han fortsatt er trener innen preseason for 2014/2015 begynner.

 

Nå har ikke jeg spesielt peiling på managere rundt om, men jeg tror det er særdeles få managere som kunne levd opp til forventningene og sammenligningene til Ferguson.

 

Noen lure kjøp i sommer og kanskje et bytte av manager og vips så er nok United nok en gang et lag en ser blant de 6 øverste lagene og kjemper om Champions League plass og titler.

 

 

Den store forskjellen her er jo at Liverpool lå nede brukket rygg. Moyes har tatt over et mesterlag og gjort de til et lag liggende milevis bak teten. Liverpool kunne aldri hentet Mata i den situasjonen de lå på den tiden. Pengene var kanskje tilstede, men så er det snakk om å tiltrekke seg de beste og. Hverken Moyes eller Hodgson er managere som bør trene topplag i PL.

 

Det er veldig hyklerisk og mene at United-fansen bør støtte Moyes nå, mens man selv var sterkt imot Hodgson. United-fansen har stilt seg i mye større grad Moyes enn det Liverpool-fansen stod bak Hodgson. Mannen har fått en sjanse, men Roy fikk det i Liverpool, det er jeg mer usikker på.

 

Situasjonene er relativt like. De har begge dratt klubbene sine ned på et nytt bunnivå, de står begge for fotball som ikke egner seg for et topplag som skal underholde og begge har vist at deres nivå ikke er tilstede.

Lenke til kommentar

Cappo:

Ja, for ambisjonen er å være blant de 6 beste og kjempe om CL plass...

Å signere Mata var ikke et tegn på ambisjoner, det var en måte å kjøpe seg tid på. Det ble satt overgangsrekord på en spiller i en posisjonen vi aller minst trengte å styrke. Det viser bare at vi hadde masse penger, og en manager som åpenbart ikke skjønte hva vi trengte.

 

Det var heller ingen som forventet at han skulle leve opp til SAF, men å havne utenfor topp 4 er uansett uakseptabelt.

Lenke til kommentar

Jaja.. Er som sagt ikke Manchester United fan, så hvis dere vil at han skal dra så er det samme for meg.

 

Men da spør jeg, hvem kan egentlig leve opp til sammenligningene til Ferguson? Hvem kan gi United en umiddelbar boost rett opp i tetstriden igjen?

Og dere trenger vel noen nye spillere i enkelte ledd på banen også?

Lenke til kommentar

Cappo:

Ja, for ambisjonen er å være blant de 6 beste og kjempe om CL plass...

Å signere Mata var ikke et tegn på ambisjoner, det var en måte å kjøpe seg tid på. Det ble satt overgangsrekord på en spiller i en posisjonen vi aller minst trengte å styrke. Det viser bare at vi hadde masse penger, og en manager som åpenbart ikke skjønte hva vi trengte.

 

Det var heller ingen som forventet at han skulle leve opp til SAF, men å havne utenfor topp 4 er uansett uakseptabelt.

Var jo ikke det jeg sa. Jeg sa at United igjen vil være blant de 6 lagene som slåss om Champions League plass OG titler.

Alle toppklubber har jo som ambisjon å vinne ligaen og alle toppklubbene har det vel som minstemål å nå Champions League.

 

Men ja, Mata kjøpet isolert sett ga vel ikke mye mening med Rooney i den posisjonen og Kagawa som en god backup.

Kagawa ser jo ut som å være fullstendig i unåde hos Moyes.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Jaja.. Er som sagt ikke Manchester United fan, så hvis dere vil at han skal dra så er det samme for meg.

 

Men da spør jeg, hvem kan egentlig leve opp til sammenligningene til Ferguson? Hvem kan gi United en umiddelbar boost rett opp i tetstriden igjen?

Og dere trenger vel noen nye spillere i enkelte ledd på banen også?

 

Klopp. Blir han ansatt er vi garantert topp 4 igjen neste år,og muligens tittelutfordrer om ikke Chelsea/Man City virkelig skruer opp tempoet. Men det er ekstremt lite sannsynlig at Klopp forsvinner. Han ble nok tilbudt de fleste toppjobber i fjor (Man Utd, Chelsea, City, Barcelona) mfl, og takket nei til samtlige. Finnes en fin quote han har ang det å bytte jobb, men orker ikke lete den frem.

 

Forørvrig er nå den perfekte tid å sparke manageren på om man alt har bestemt at det skal sparkes. De kan starte prosessen med å kontakte managere, de kan ansette en manager som allerede nå kan begynne å tenke på hvem han vil hente inn osv. Det er VM i sommer, så tidsrommet man har å hente spillere på er mindre, samt de fleste vil vente med etter det til å selge osv osv. Skal det først sparkes, så er jo tidligere jo bedre. Skjønner ikke hvorfor flere stusser på dette.

Lenke til kommentar

Tror det ikke før ikke jeg ser det bekrefet av Man Utd. Fy faen så herlig det hadde vært. Vi må få inn en ny trener. Denne linken oppsummerer alt, og gjør at at jeg slipper å si masse dritt om vår sesong og fortelle hvilke deler som er "uakseptabelt" osv osv osv osv. Aaaaah, er deilig når man han har alt det ekle "down on one paper". Og her er den (prøv å ikke spy, fellow Devils.. jeg slet litt med den delen, siden jeg leste dette før jeg faktisk så ryktene om at Moyes skulle bli sparket!)

 

Blv1uT-CAAIYw53.png

 

PS: Gjør det ikke bedre at jeg brukte 4-5 lapper og var nede på OT i September for å se akkurat den rekorden West Brom ordnet der, 1-2 kampen. :( REFUND PLEASE?!?!?!!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

 

 

 

Ta heller å snu på det. Hva hadde skjedd dersom dere ga Hodgson tid?

 

Ser den, men det er fortsatt stor forskjell. United er fortsatt en del av den øvre halvdel og det ble vist ambisjoner med signering av Mata.

Hodgson derimot var på nedre halvdel av tabellen og viste overhodet ingen form for ambisjoner når han signerte spillere som Christian Poulsen og Paul Konchesky.

 

Men uttalelsen til United setter jo ikke akkurat noen stopper for spekulasjonene.

De sier jo bare at han ikke har fått sparken akkurat nå. Sier jo ingenting om at han fortsatt er trener innen preseason for 2014/2015 begynner.

 

Nå har ikke jeg spesielt peiling på managere rundt om, men jeg tror det er særdeles få managere som kunne levd opp til forventningene og sammenligningene til Ferguson.

 

Noen lure kjøp i sommer og kanskje et bytte av manager og vips så er nok United nok en gang et lag en ser blant de 6 øverste lagene og kjemper om Champions League plass og titler.

 

 

Den store forskjellen her er jo at Liverpool lå nede brukket rygg. Moyes har tatt over et mesterlag og gjort de til et lag liggende milevis bak teten. Liverpool kunne aldri hentet Mata i den situasjonen de lå på den tiden. Pengene var kanskje tilstede, men så er det snakk om å tiltrekke seg de beste og. Hverken Moyes eller Hodgson er managere som bør trene topplag i PL.

 

Det er veldig hyklerisk og mene at United-fansen bør støtte Moyes nå, mens man selv var sterkt imot Hodgson. United-fansen har stilt seg i mye større grad Moyes enn det Liverpool-fansen stod bak Hodgson. Mannen har fått en sjanse, men Roy fikk det i Liverpool, det er jeg mer usikker på.

 

Situasjonene er relativt like. De har begge dratt klubbene sine ned på et nytt bunnivå, de står begge for fotball som ikke egner seg for et topplag som skal underholde og begge har vist at deres nivå ikke er tilstede.

 

Som seg hør og bør, Moyes ble jo utpekt av selveste Messias, så at dere gav han en sjanse var bare å forvente. Roy fikk en sjanse, selv om ingen ville ha han fra start heller.

Lenke til kommentar

Joda, lei lesing. Men du krediterer altså alt dette KUN til Moyes? Det er altså helt utenkelig at de andre lagene i ligaen kan ha blitt bedre siden starten av Premier League?

 

F.eks Stoke har tatt poeng mot flere av de øverste lagene og har de siste sesongene vært leie å ha med å gjøre og United slo dem på Old Trafford. No big deal egentlig. Og så må du huske at jo lenger siden noe har skjedd, så større blir ofte sansynligheten for at det skjer.

 

FA Cup greia er bare tull, for siden Moyes kanskje kun får en sesong, så vil vi aldri vite om det kommer til å skje igjen.

 

Men jeg forstår frustrasjonen. Hadde hatt det akkurat på samme måte selv om mitt lag hadde gått fra å vinne serien til å bli nummer 6 og uten europacup-spill.

 

Og selv jeg som Liverpool-support satt og måpte når jeg hørte uttalesene Moyes kom med etter 3-0 tapet mot Everton.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Joda, lei lesing. Men du krediterer altså alt dette KUN til Moyes? Det er altså helt utenkelig at de andre lagene i ligaen kan ha blitt bedre siden starten av Premier League?

 

F.eks Stoke har tatt poeng mot flere av de øverste lagene og har de siste sesongene vært leie å ha med å gjøre og United slo dem på Old Trafford. No big deal egentlig. Og så må du huske at jo lenger siden noe har skjedd, så større blir ofte sansynligheten for at det skjer.

 

FA Cup greia er bare tull, for siden Moyes kanskje kun får en sesong, så vil vi aldri vite om det kommer til å skje igjen.

 

Men jeg forstår frustrasjonen. Hadde hatt det akkurat på samme måte selv om mitt lag hadde gått fra å vinne serien til å bli nummer 6 og uten europacup-spill.

 

Og selv jeg som Liverpool-support satt og måpte når jeg hørte uttalesene Moyes kom med etter 3-0 tapet mot Everton.

Nei, jeg er ikke dum og krediterer ikke dette BARE til Moyes. Men han må ta ansvar for en del av dette her, det er FOR mye på den listen der. Det er bare FOR forbanna mye. Nok er faen meg nok, og han må ut om vi skal forbedre oss som en fotballklubb etter denne begredelige sesongen som kom rett etter vi vant ligaen med så mange poeng. Og fortjente å slå ut Real Madrid fra CL (bare et feilaktig rødt kort ødela). Er så tragisk. Ny trener trengs, no doubt about it.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Herregud, har dere sett denne? Hvem gjør sånt? Seriøst. Hadde skjønt om det var annenhver kamp, at kanskje han gjorde noen forandringer, men fy faen, dette her GÅR jo ikke på profesjonelt nivå. Please oh please bekreft at Moyes er sparket, Man Utd; jeg ber dere.

 

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...