iniestagram Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Latest news: Coentrao enig med United, Ancelotti nekter å selge. Moyes kjørte kraftig "hårføner" i garderoben etter matchen mot Swansea. Jeg tror virkelig ikke Moyes er særs hyggelig å treffe på når han tenner på alle pluggene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Er han særlig hyggelig ellers da? Virker som en grå og gretten mann hver gang han lar seg intervjue (noe jeg også syntes han var i Everton-dagene). Til og med Wenger har et lite smil og et gullkorn på lager en gang iblant. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det er jo helt sinnsykt å si, men jeg ville heller pdd fått en umerittert PL-trener som OGS inn enn Moyes. OGS står for en fotball som er innbydende å se på, og jeg er helt sikker på at han med det spillermaterialet ville fått til langt mer. 1 Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Utrolig å se hva Martinez får til i Everton. Langt bedre enn hva det Moyes fikk til der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Time's up, Moyes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Utrolig å se hva Martinez får til i Everton. Langt bedre enn hva det Moyes fikk til der. Martinez bygger videre på det fantastiske Moyes skapte i Everton. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Få den stygge kuken ut av klubben min. Blir sint når jeg ser trynet hans. Maken til taper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 #Rafaout #Moyesout Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Det stemmer. Og akkurat nå bringer manageren laget vårt motgang. Moyes er grå som gråstein, og United er blitt ufattelig forutsigbart og kjedelig. Bumper min egen post. Ingenting jeg så i dag endret min oppfatning av Moyes og United under Moyes. Vi scorer en på dødball, og Januzaj har en korrekt annulert etter et flakseinnlegg fra Evra. Ellers var ALT vi gjorde enkelt for Sunderland å rydde unna. Vi er forutsigbare og kjedelige. Hvor ligger Sunderland på tabellen? AKKURAT der de bør ligge slik de spilte i dag. Helt sist. Det verste er at vi var dårligere enn dem stort sett hele kampen. Så får det heller være at linjedommeren føler de må få en gratis straffe. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Gi han tid. Enig. La han fortsette å gjøre United om til et middelmådig lag i PL Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 RedCafé har knelet fullstendig. Blir gøy å se hva folk der har å si når pågangen minker litt. Tror majoriteten begynner å få nok, og da er det ikke lenge til det blir umulig å fortsette i jobben. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Vi er alt et middelmådig lag i PL med Moyes som manager. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Er det bare Moyes sine disponeringer eller mangler det også noen kvalitetsspillere inn på laget? Tror noe som dette hadde gjort underverker: Januzaj - Carrick - Fellaini/Fletcher - Ving (Valencia/Young/Nani) Rooney/Kagawa Van Persie / Welbeck Med det oppsettet og rotering med nevnte spillere så tror jeg United hadde vist seg fra en bedre side. Tror fortsatt United er favoritter til 4.pl, men hvis Liverpool tar en liten rekke med 3p nå og United snubler de neste ukene kan det bli tosifret med poeng før mars. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Enig. La han fortsette å gjøre United om til et middelmådig lag i PL Det hadde jeg likt, men desverre får han nok orden på sakene etterhvert. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Med en ny manager tar vi 4. plassen. Det er omtrent likegyldig hvilken manager, bare ikke Moyes. I PL så er det vel bare Big Sam som er like dårlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Tror noe som dette hadde gjort underverker: Januzaj - Carrick - Fellaini/Fletcher - Ving (Valencia/Young/Nani) Rooney/Kagawa Van Persie / Welbeck Ikke for å skuffe deg, men det er jo sånn vi spiller. 7 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Folk som tror at det bare er å velge 11 spillere er faen meg verre enn Moyes. Kunne stilt med 15 mann på banen og Xavi, Iniesta, Gündogan, Pirlo og Busquets på midten og fortsatt tapt når taktikken utelukkende innebærer å måke ballen på kanten og slå et Bebe-innlegg. 3 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Carrick + Fellaini = overrun. Hver gang. De er ikke mobil nok. Når man i tillegg ikke skal spille gjennom midten, men på død og liv skal slå innlegg, blir litt forutsigbart. Folk som tror at det bare er å velge 11 spillere er faen meg verre enn Moyes. Kunne stilt med 15 mann på banen og Xavi, Iniesta, Gündogan, Pirlo og Busquets på midten og fortsatt tapt når taktikken utelukkende innebærer å måke ballen på kanten og slå et Bebe-innlegg. Herregud. Vi må hente han tilbake! Han hadde jo løftet laget noe sinsykt! Spillestilen passer ham perfekt! Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Kanskje klubben skulle satt alle spillerne over på prestasjonsbaserte kontrakter, vi hadde ihvertfall sparte mye penger slik det er fortida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå