Dapper Chap Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 La han i det minste få tid til å fucke opp overgangsvinduet Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Aaah Den siste timens lesninger er den beste erotiske novellen, EVER! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 For vell bare slette min stemme jeg da. *sukk* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har ikke vært så glad siden Villa hjemme i fjor. Altfor mye røyk til at det ikke skjer nå, spør du meg. Synd påskeferien snart er ferdig, ellers ville det blitt flatfylla for å feire denne fantastiske dagen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Dette kan bli en flott avslutning på påskeferien! 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 21. april 2014, for en vakker dag. Hvorfor er Klopp så uaktuell (jf. bookies)? Hvis man kan løses fra kontrakt for å ta over United (verdens største klubb?), så gjør man vel det? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ser ikke at Klopp tar over. I det hele tatt. Blir veldig overrasket om det skjer. Sukk, en trist dag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Kanskje man skulle fått opp en poll på hvem man ønsker som erstattning. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Tror ikke før jeg får se det, men gud så deilig om det stemmer! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ikke overraskende at han får sparken, men hadde trodd at han skulle få avslutte sesongen. Det er jo ikke så mye mer skade han får gjort frem til sesongen er ferdig.For det første: Ikke undervurder han. For det andre: Få han ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Kanskje man skulle fått opp en poll på hvem man ønsker som erstattning.Det var jo et forslag her for en stund siden om å sette opp en poll om moyes var rette manager for United. Kanskje nå er tiden inne for dette? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg sitter med en større lykkefølelse nå enn etter seriegull. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nå er jeg Liverpool-supporter, men jeg syns det er dumt om de velger å sparke han allerede nå. Ikke fordi jeg er en av de som håper han holder United der nede, men fordi jeg faktisk tror at Moyes kan gjøre det bedre. Hvor ville Liverpool vært idag om de ga Rodgers sparken etter den dårlige sesongen og utenfor europaspill? Ikke på topp av tabellen ihvertfall, det er sikkert og visst. Ferguson fikk maks ut av spillerstallen til United, som Rodgers gjør i Liverpool. Det er dermed ingen selvfølge at en annen manager klarer å gjøre akkurat det samme med de samme spillerene. Spesielt ikke når det ikke er slike all-star lag som City, Real Madrid, osv., men mer kollektive slitelag som United, Liverpool, Everton, Arsenal, osv. En eventuell ny manager vil få det ufattelig tøft med en særdeles aldrende spillergruppe og flere spillere på vei ut. Ser for meg at det må handles og det mye. For det virker som de trenger både kvantitet og kvalitet og ikke bare rådyr kvalitet (Mata). 1 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 United have just said ' has not been sacked' via @bbc5live #moyes Faen som skjer?! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nå er jeg Liverpool-supporter, men jeg syns det er dumt om de velger å sparke han allerede nå. Ikke fordi jeg er en av de som håper han holder United der nede, men fordi jeg faktisk tror at Moyes kan gjøre det bedre. Hvor ville Liverpool vært idag om de ga Rodgers sparken etter den dårlige sesongen og utenfor europaspill? Dette har vært oppe mange ganger før. Man så at Rodgers hadde en plan, selv om resultatene uteble til å begynne med. Moyes har/hadde og kommer aldri til å ha noen plan. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 17.27: Klubben har uttalt seg og sagt at David Moyes IKKE er sparket, men nektet å kommentere ryktene om at det kan skje i svært nær fremtid. (United.no) Får sikkert ikke sparken! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Nå er jeg Liverpool-supporter, men jeg syns det er dumt om de velger å sparke han allerede nå. Ikke fordi jeg er en av de som håper han holder United der nede, men fordi jeg faktisk tror at Moyes kan gjøre det bedre. Hvor ville Liverpool vært idag om de ga Rodgers sparken etter den dårlige sesongen og utenfor europaspill? Ikke på topp av tabellen ihvertfall, det er sikkert og visst. Ferguson fikk maks ut av spillerstallen til United, som Rodgers gjør i Liverpool. Det er dermed ingen selvfølge at en annen manager klarer å gjøre akkurat det samme med de samme spillerene. Spesielt ikke når det ikke er slike all-star lag som City, Real Madrid, osv., men mer kollektive slitelag som United, Liverpool, Everton, Arsenal, osv. En eventuell ny manager vil få det ufattelig tøft med en særdeles aldrende spillergruppe og flere spillere på vei ut. Ser for meg at det må handles og det mye. For det virker som de trenger både kvantitet og kvalitet og ikke bare rådyr kvalitet (Mata). Ta heller å snu på det. Hva hadde skjedd dersom dere ga Hodgson tid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hodgson lå på nedrykk, Moyes hadde ligaens beste bortelag. Not the same. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå