Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg Liverpool-supporter, men jeg syns det er dumt om de velger å sparke han allerede nå.

Ikke fordi jeg er en av de som håper han holder United der nede, men fordi jeg faktisk tror at Moyes kan gjøre det bedre.

Hvor ville Liverpool vært idag om de ga Rodgers sparken etter den dårlige sesongen og utenfor europaspill?

Ikke på topp av tabellen ihvertfall, det er sikkert og visst.

Ferguson fikk maks ut av spillerstallen til United, som Rodgers gjør i Liverpool.

Det er dermed ingen selvfølge at en annen manager klarer å gjøre akkurat det samme med de samme spillerene. Spesielt ikke når det ikke er slike all-star lag som City, Real Madrid, osv., men mer kollektive slitelag som United, Liverpool, Everton, Arsenal, osv.

En eventuell ny manager vil få det ufattelig tøft med en særdeles aldrende spillergruppe og flere spillere på vei ut.

Ser for meg at det må handles og det mye. For det virker som de trenger både kvantitet og kvalitet og ikke bare rådyr kvalitet (Mata).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg Liverpool-supporter, men jeg syns det er dumt om de velger å sparke han allerede nå.

Ikke fordi jeg er en av de som håper han holder United der nede, men fordi jeg faktisk tror at Moyes kan gjøre det bedre.

Hvor ville Liverpool vært idag om de ga Rodgers sparken etter den dårlige sesongen og utenfor europaspill?

Dette har vært oppe mange ganger før. Man så at Rodgers hadde en plan, selv om resultatene uteble til å begynne med. Moyes har/hadde og kommer aldri til å ha noen plan.

Lenke til kommentar

Ikke på topp av tabellen ihvertfall, det er sikkert og visst.

Ferguson fikk maks ut av spillerstallen til United, som Rodgers gjør i Liverpool.

Det er dermed ingen selvfølge at en annen manager klarer å gjøre akkurat det samme med de samme spillerene. Spesielt ikke når det ikke er slike all-star lag som City, Real Madrid, osv., men mer kollektive slitelag som United, Liverpool, Everton, Arsenal, osv.

En eventuell ny manager vil få det ufattelig tøft med en særdeles aldrende spillergruppe og flere spillere på vei ut.

Ser for meg at det må handles og det mye. For det virker som de trenger både kvantitet og kvalitet og ikke bare rådyr kvalitet (Mata).

Ta heller å snu på det. Hva hadde skjedd dersom dere ga Hodgson tid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...