Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Er nok en del latskap inni det resultatet...

 

Men uansett er det veldig lave tall

Det er igrunn ganske høyt tall vil eg tro. I forhold til det reelle.

Det kan nok stemme.

 

Men det som hadde vært et mer reelt spørsmål er "Vil du gi Moyes neste sesong til å lede klubben tilbake på rett spor".

 

Der tror jeg prosenten blir en del høyere

Lenke til kommentar

 

Det kan nok stemme.

 

Men det som hadde vært et mer reelt spørsmål er "Vil du gi Moyes neste sesong til å lede klubben tilbake på rett spor".

 

Der tror jeg prosenten blir en del høyere

 

 

 

For et elendig og ledende spørsmål. Det impliserer at dersom Moyes får neste sesong så vil klubben komme tilbake på rett spor og leder dermed vedkommende inn mot å svare ja.

 

Nei, det er ikke et mer reelt spørsmål, det er et dårligere spørsmål.

 

(Altså rent metodefaglig, ikke rundt Moyes-debatten).

Endret av Mchansern
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Om man ikke tror Moyes er rett mann for United er det vel implisitt at man heller ikke tror at han kan lede klubben inn på rett spor?

 

Han kan bli bedre, og det skal strengt tatt ikke så veldig mye til, men han vil aldri bli god nok. Ikke har jeg lyst til å se han streve i vei i flere år uten resultater heller. Det kan han få gjøre i en annen klubb. Melder Chelsea, Liverpool eller City seg frivillig?

Lenke til kommentar

Sant. Dere er egentlig ikke dritgode. Bare vi som er dritdårlige, men men, av og til må man la lag som aldri har vunnet PL-tittelen før også få sjansen, ellers kan man risikere at det vokser fram et stort hat og en ekstrem sjalusi ;)

 

Vi er dritgode, og dere er dritdårlig. Det smaker sikkert jævlig vondt, men bare svelg det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LFC er gode, men overhodet ikke noe mer. Har ikke nubbsjangs på tittelen, den står mellom Chelsea og City.

 

Liverpool er blant det beste offensive laget i Europa for tiden. De slipper inn en del mål, men som folk pleier å påpeke scorer de alltid fler enn de slipper inn. Ser på de som større favoritter enn Chelsea på gullet. De har én mer kamp enn Chelsea igjen, og Chelsea kommer til å tape på Anfield.

Lenke til kommentar

http://www.united.no/nyhetsarkiv/jeg-er-langt-fra-ferdig/

 

Hvorfor i helvete er han så jævlig sikker på å være i United i mange år? Han må jo for faen skjønne at han må fortjene det først. Skummelt å se at han sitter å sterkt. Håper det bare er tøv fra en presset Moyes som desperat prøver å overbevise alle om at han er rett mann.

 

Han snakker selvsikkert om at vi skal avslutte sesongen sterkt. En lovnad han aldri kan holde. Kan være en feil i oversettelsen eller noe, men om han har sagt det er han faen en skikkelig klovn og løgnhals. Med mindre han tror det selv da. Da viser det bare for lite fotballfaglig forståelse han har. Tror han er gud gave til Manchester United. Dra til helvete Moyes.

 

Sånn. Litt frustrasjon luftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...