Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke helt nede i grøfta, men vi er jo der Liverpool har vært de siste årene og de brukte god tid på å komme tilbake. En sesong uten CL et nok ikke så farlig for så store klubber som oss, men jo lenger vi er her, jo verre blir det. Ting gikk rett opp etter at Hodgson ble sparket. Vi burde gjøre det samme. Fort.

Lenke til kommentar

Nå har Liverpool vært utrolig gode. De solgte FT for £50m. De kjøpte Suarez for noen av de pengene. I tillegg kjøpte de Sturridge (som ingen, inkludert meg hadde tro på). Når de to danner SAS og er så gode som de er så gjør de ting mye lettere. I tillegg har de en manager som har sin egen filosofi, struktur og måte å lede på. De ønsker å angripe og de danner et kollektiv. Det BR har fått til med Liverpool er utrolig bra, men det er vanskelig å si om de hadde vært så høyt på tabellen om de måtte klart seg uten Suarez.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Vi i hylekoret er på'n igjen kanskje allerede etter West Ham kampen. Men fy flate for en deilig seier. Det var hardt arbeid og i dag spilte ikke laget bare for gå videre i CL, men de spilte også for fansen. Valencia, som til tross for en håpløs avgjørelse (støttepasning) tidlig i første omgang, skal ha skryt for å blø for drakten i dag. Han viste seg å være en viktig brikke, og det er godt å se at han ville gi alt.

Orker ikke å skrive mer nå! Er helt svett etter jubling§!!!!

Lenke til kommentar

Selv om jeg sa at jeg håpet vi røyk, så er det deilig å endelig ha noe å juble for. Får vi bare håpe at vi kan heve oss. Så noen av situasjonene i forsvar etter kampen. Holder vi på sånn mot RM, BM etc så er vi fucked.

Dette er sant. Selv på en utrolig deilig kveld der jeg vil bare late som alt er bra nå, så er dette bare rett og slett sant. Noen av de situasjonene i forsvar i kveld... amatørmessig av oss. Men klarte oss akkurat i kveld så må nesten feires litt.

Vi i hylekoret er på'n igjen kanskje allerede etter West Ham kampen. Men fy flate for en deilig seier. Det var hardt arbeid og i dag spilte ikke laget bare for gå videre i CL, men de spilte også for fansen. Valencia, som til tross for en håpløs avgjørelse (støttepasning) tidlig i første omgang, skal ha skryt for å blø for drakten i dag. Han viste seg å være en viktig brikke, og det er godt å se at han ville gi alt.

Orker ikke å skrive mer nå! Er helt svett etter jubling§!!!!

Seriøst, å se Valencia ta seg opp så kraftig og blø for drakten sånn... ELSK!

Lenke til kommentar

Er nok en del latskap inni det resultatet...

det var jo mitt poeng her om dagen

Bedre å starte en fersk poll for å få riktig bilde av hvordan ståa blant United supportere her inne faktisk er.

Men uansett er det veldig lave tall

Lenke til kommentar

Nå har Liverpool vært utrolig gode. De solgte FT for £50m. De kjøpte Suarez for noen av de pengene. I tillegg kjøpte de Sturridge (som ingen, inkludert meg hadde tro på). Når de to danner SAS og er så gode som de er så gjør de ting mye lettere. I tillegg har de en manager som har sin egen filosofi, struktur og måte å lede på. De ønsker å angripe og de danner et kollektiv. Det BR har fått til med Liverpool er utrolig bra, men det er vanskelig å si om de hadde vært så høyt på tabellen om de måtte klart seg uten Suarez.

1) Suarez ble kjøpt før Torres kom.

2) Carroll ble kjøpt for en del av Torres pengene

3) Jeg annonserte det overgangsvinduet at vi burde kreve Chelsea for £50M + Lån av Sturridge (som da var på lån i Bolton?). Da med en opsjon på kjøp av DS. Eller at vi beholdt Torres til sommeren og solgte han for £50M da. = Lettere marked å hente erstatter.

Ergo ville jeg ha Sturridge leeenge før han faktisk ble Liverpool spiller (2 år).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...