Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Sovehest;

Dere har på de siste 3 kampene i PL (som alle er på bortebane); 7p, 5-0 i målforskjell. Dette er f.eks langt over det Ferguson leverte i snitt.

Når er dere egentlig fornøyde? Dere er favoritter mot Liverpool og med seier der vil dere ha en sjanse på 4.plass.

Må Moyes vinne CL og ligaen med 100p for at dere skal få øynene opp?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sovehest;

Dere har på de siste 3 kampene i PL (som alle er på bortebane); 7p, 5-0 i målforskjell. Dette er f.eks langt over det Ferguson leverte i snitt.

Når er dere egentlig fornøyde? Dere er favoritter mot Liverpool og med seier der vil dere ha en sjanse på 4.plass.

Må Moyes vinne CL og ligaen med 100p for at dere skal få øynene opp?

Jaaaa, siden han har tatt 7 poeng på de siste 3 kampene så gjør det opp for alle andre poengtap ellers i sesongen!!

stupid-gifs-6.gif

• Liker 4
Lenke til kommentar

Man bør jo se litt på hvilke lag det er møtt og.....

Og olympiakos.... Hjelpe meg.

I tillegg har spillet, unntatt i går så vidt eg har forstått, vært fryktelig til tross for seiere, noe som ikke holder mot vettug motstand.

I tillegg trodde eg du hadde bedre peiling på statistikken enn å sammenligne et utvalg på tre mot et utvalg på uendelig mange flere. Det er bare latterlig.

Lenke til kommentar

Yay. Sju poeng mot et usedvanlig tafatt topplag og to nedrykkskandidater. Jeg driter i snittet til Ferguson. Han hadde klart det samme og enda mer til med bind for øynene.

Vi kommer til å være 11 poeng unna fjerdeplassen når City har spilt sine kamper. Vi tar ikke inn 11 poeng på ti kamper. Fjerdeplassen, som forøvrig var minstekravet før sesongen, er med andre ord allerede tapt.

Mellom de tre kampene i PL har vi forøvrig tapt den ene av to kamper som har noen betydning utenom det rent symbolske.

Moyes må vise at han kan få et lag til å kjempe om tittelen og spille bra fotball for at jeg skal bli overbevist. Så langt har han bare overbevist meg om det motsatte.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Folkens, det er selvsagt satt på spissen. Men føler at om Moyes vinner resten av kampene 2-0 og kommer på 4.plass i ligaen og vinner CL så er det fortsatt ikke bra nok...

Det jeg mener å si er at det bare er negativitet og ikke noe anerkjennelse at nå har det gått bra i de tre siste ligakampene.

Kanskje bare sånn United fans er....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folkens, det er selvsagt satt på spissen. Men føler at om Moyes vinner resten av kampene 2-0 og kommer på 4.plass i ligaen og vinner CL så er det fortsatt ikke bra nok...

Det jeg mener å si er at det bare er negativitet og ikke noe anerkjennelse at nå har det gått bra i de tre siste ligakampene.

Kanskje bare sånn United fans er....

Mens Liverpool var midt i seiersrekka på tre kamper mellom 24. oktober og 8. november 2011 var This is Anfield-tråden full av "Håper ikke Hodgson får penger til nye spillere" og "Håper Hodgson får sparken før januar".

Det jeg mener å si er at det bare var negativitet og ikke noe anerkjennelse av at det gikk bra i de tre ligakampene.

Kanskje bare sånn Liverpool-fans er...

Kilde: Denne siden og sidene før og etter.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

YNWA32 kan bare en ting. Idiot generalisering.

Gjør du noe annet enn å komme med flåsete morsomheter mot\med andre brukere da?

Vi har alle våre (selvalgte) roller på forumet tydligvis. :)

Lenke til kommentar

Sovehest;

Funfact. Vi er PL's nest beste bortelag denne sesongen. Bare så jævla synd vi ligger på 8. (!!!!) på hjemmetabellen. Vi har tapt og tapt, og tapt og tapt hjemme. Og det sier litt. Så lenge vi spiller mot motstandere som "må" gjøre noe framover, så er vi ofte mer på høyde. Når vi skal styre spillet selv og ta kontroll for å vinne, så suger vi rett og slett.

United skal ikke være noe sånt drittlag. Bunnlagtendenser det der.

Også den bortkampen som har betydd noe i det siste.. mot Olympiakos, så er vi elendige.

Lenke til kommentar

Det var da ingenting hverken morsomt eller flåsete med dette innlegget. Så da dreper du jo din egen påstand i ditt eget innlegg. Det var faktisk et surt innlegg med min helt personlige mening.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Da kunne du heller fortalt han det over PM, enn å tatt det i David Moyes-tråden. :)

(og det var flåsete.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Kommentarer som du har kommet med ala "bare sånn United supportere er" er så absolutt generalisering, og dette er noe i gjør i 3 av 4 (du kan få regne på sannsynligheten for at du kommer til å generalisere i ditt neste innlegg selv) innlegg i United tråder. Det blir så patetisk.

Lenke til kommentar

Sånn by the way: At du tydeligvis ikke har fått med deg at eg i flere innlegg den siste tiden har kommentert på en helt normal måte at han holder på slik føler eg diskvalifisert deg fra å uttale deg. Man blir lei.
Lenke til kommentar

Det handler ikke om at Moyes gjør noe bra eller dårlig nå. Poenget er at Utd allerede har ødelagt sesongen mye pga. han, så alt det gode som skjer nå er ikke noe man kan "feire", men heller bare noe å være lettet over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...