Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig


Latias

  

203 stemmer

  1. 1. Moyes rett mann for United?

    • Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg har en uvenn, så syns jeg det er kjempeartig at han får en drink kastet i ansiktet på byen. Dersom han blir slått ned med en ølflaske syns jeg oppriktig talt synd på han.

 

Litt sånn føler jeg det også ovenfor United. Nå er det bare trist å se på.

Endret av Chondrin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjipt om det er dama som kaster alle drikene på deg også. Sånn hver gang dere er på byn. Så forklarer hun drinkkastingen med uflaks. Hun klarte nesten å kaste hele drinken i munnen din. Da skjønner man at dama er rett å slett så dum at hun trur på det selv.

 

Husker for et par uker siden, så kastet dama typ +80 drinker i ansiktet på meg. Hun kunne ikke skjønne at ikke en av dem traff. Alt jeg ba om var et sugerør, men den taktikken hadde hun ingen tro på...

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er vel slike utsagn folk forbinder med United fans. Ekstreme briller med lite sidesyn. Greit at Henderson var latterlig i sin første tid. Men etter 1.jan 2013 og spes denne sesongen har han vært meget god. Tror han er sikker i Englands VM tropp.

 

Det kan man ikke si om Cleverly

Lenke til kommentar

Er vel slike utsagn folk forbinder med United fans. Ekstreme briller med lite sidesyn. Greit at Henderson var latterlig i sin første tid. Men etter 1.jan 2013 og spes denne sesongen har han vært meget god. Tror han er sikker i Englands VM tropp.

 

Det kan man ikke si om Cleverly

Håper ikke du virkelig tror på alt du skriver. Jeg finner flere tullinger og trolls bare på nettet hver dag som er Pool-fans. Spesielt trolls har det krydd av i flere år nå. Mange Pool-fans. De aller fleste har alltid vært rettet mot United.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har en uvenn, så syns jeg det er kjempeartig at han får en drink kastet i ansiktet på byen. Dersom han blir slått ned med en ølflaske syns jeg oppriktig talt synd på han.

 

Litt sånn føler jeg det også ovenfor United. Nå er det bare trist å se på.

 

Så gale er det da ikke. Både Chelsea, Arsenal og Liverpool har vært nede i den gropen de siste årene og jeg vil si at det fortsatt er på "drink kastet i ansiktet nivå". Blir det Leeds-tilstander derimot..

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Arsenal? Chelsea? Liverpool - ja, men jeg vil ikke være med på at de to andre klubbene har fartet rundt som en avkledd menig på Finnmarksvidda i tett tåke, uten å ha noen plan.

 

Jeg synes Henderson har vært helt OK på et godt lag, mens Cleverley har vært litt dårlig på et elendig lag. Jeg ville ikke byttet Cleverley, fordi Henderson presterer nok maks nå, mens Cleverley har vært bedre tidligere (2 år siden, sammen med "Andow" på midtbanen). Cleverley gjør nok helt sikkert som han får beskjed om, ellers ville han neppe startet så mange kamper som han har gjort. Jeg skylder på mannen bak taktikken.

Lenke til kommentar

Nå må vi slutte å prate opp Cleverley på grunn av de 4-5 kampene han spilte sammen med Anderson for to og et halvt år siden. Det var en av de rareste periodene i Uniteds historie hvor mer eller mindre "alt" gikk stang inn (toppet seg med 8-2-seieren over Arsenal). Til og med Young så ut som en Ronaldo-type i de få kampene. Cleverley har siden den gang kun levert +- greie forestillinger. Han er en OK spiller som gjerne kan være i troppen, men ikke som en fast traver sentralt i en toer på midten. Til det bidrar han ikke med nok.

Lenke til kommentar

Er vel slike utsagn folk forbinder med United fans. Ekstreme briller med lite sidesyn.

Kjenner eg begynner å irritere meg over sånne patetiske utsagn som dette.

 

Hvilken klubbs supportere er det som ikke er akkurat slik du beskriver? INGEN

 

Og så kan du for n'te gang kutte ut den latterlige generaliseringen din. Eg vet at det er en av få måter du klarer å få fram meningene dine på, såkalte hersketeknikker, men det lyser så gjennom at det blir trist, OG irriterende å se på.

Lenke til kommentar

 

Er vel slike utsagn folk forbinder med United fans. Ekstreme briller med lite sidesyn. Greit at Henderson var latterlig i sin første tid. Men etter 1.jan 2013 og spes denne sesongen har han vært meget god. Tror han er sikker i Englands VM tropp.

 

Det kan man ikke si om Cleverly

Håper ikke du virkelig tror på alt du skriver. Jeg finner flere tullinger og trolls bare på nettet hver dag som er Pool-fans. Spesielt trolls har det krydd av i flere år nå. Mange Pool-fans. De aller fleste har alltid vært rettet mot United.

 

 

Håhåhå hoooi se her ja. Her skulle det nesten virke ut som du prøver å fremstille United-fans som et godt eksempel på den perfekte og uskyldige fansen som er modne, ikke troller eller er tullinger, men jeg kjøper det ikke. Joda, vi Liverpool-fans kan oppføre oss som tullinger, trolle litt, erte dere osv, men dere gjøre akkurat det samme mot oss i våres motgang. Er du med på leken, må du tåle steken.

Lenke til kommentar

Skulle jeg satt opp et lag basert på form etter jul ville jeg utelatt både Henderson og Cleverley fra troppen. Henderson får mye skryt for å fungere i kollektivet til Liverpool. Ellers hylles han i stor grad for det Cleverley kritiseres for i United - han slår mye støttepasninger og ballen ofte ut til kant. Nå har han scoret noen ganger denne sesongen, men han trenger vel omtrent samme antall sjanser for å score som Cleverley også...

 

It's my job as United-supporter to stand by my manager, and criticize Henderson and Gerrard, who never really performed on top level anyway!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...