Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Jeg tror faen jeg Ronny Daila kunne spilt mer underholdene fotball enn David Moyes.. Laudrup ville sannsynligvis også klart det, men jeg tror ikke noe som helst hjelper akkurat nå. Ingen vits å sparke Moyes hvis vi ikke får den riktige managere til å ta over med en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Laudrup, nei, off.

Vi må satse høyere enn det. Klopp, Simeone, eller noe i de baner.

Tror du virkelig at vi kan hente Klopp eller Simeone midt i sesongen? Laudrup er ledig på markedet og sikkert den som er lettest å hente på kort tid, så kunne klubben heller ha vurdert arbeidet etter sesongslutt og eventuelt finne en top notch erstatter.

Uansett, ser ingen grunn til at Klopp og Simeone skulle dra fra Dortmund og Madrid i disse tider. Begge har jo ting på gang i hver sine klubber.

Dortmund spiller fantastisk underholdende fotball og fortjener virkelig suksess. Vi kommer nok ikke til semifinalen i CL engang så jeg håper virkelig Dortmund kommer til gjøre det bra. Får vel se på kampene deres i CL neste sesong.

Jeg tror ikke på de midt i sesongen, men jeg ser heller ikke det store behovet for å hente inn en helt ny mann nå før sesongen er over, som vi skal satse på i tiden som kommer. La Giggs eller noe ta over ut sesong, eller fin en gammel ringrev som er villige til å ta over klubben ut sesongen. Capello, Hiddink eller noe i de baner.

Endret av Hargo
Lenke til kommentar

Jævlig rart å bruke den beste norske manageren som eksempel på en mer underholdende manager enn Moyes.

Ville heller gått for Hareide, Drillo, Hodgson, Pulis eller Allardyce, for å understreke hvor trist Moyes faktisk er.

Beste norske manageren? Hahahahaahaaahaaa ahhh.

Lenke til kommentar

Jeg tror United vil løfte seg betraktelig i de 3-4 neste matchene. Moyes ser ut til å ha funnet frem til en starting line-up. Bra spill og marginer med i stedet for mot så kan spillet se mye bedre ut om en måned.

Tror United tar flere poeng en eks Pool ut sesongen. Sant at dere kommer på 5.plass

Lenke til kommentar

Jeg tror United vil løfte seg betraktelig i de 3-4 neste matchene. Moyes ser ut til å ha funnet frem til en starting line-up. Bra spill og marginer med i stedet for mot så kan spillet se mye bedre ut om en måned.

Tror United tar flere poeng en eks Pool ut sesongen. Sant at dere kommer på 5.plass

Utdyp gjerne!

Lenke til kommentar

De offensive spillerne er meget gode. Det er bare et spm om tid før de finner tonen sammen.

For meg ser det ut til at Moyes ønsker å spille inn dette laget:

Carrick-Fellaini

Mata - Rooney - Januzaj

Van Persie

Når de gutta der får 2-3 kamper sammen så vil mye av spillet sitte og ting løsne da offensive mønstre er avhengig av samspill for å sitte.

Og ja, tanken til Moyes er mye innlegg, men når disse spillerne blir samspilt så vil dere få se mer variasjon i det offensive spillet.

Det store spørsmålet for meg er hvordan Moyes vil sy sammen midtforsvaret. Backene ser jo ut til å være gitt i Rafael og Evra ut sesongen. Selv mener jeg man burde tenke på å samspille Smalling og Jones. La disse utvikle seg og enten få et meget godt, ungt engelsk stopperpar. Eller at det viser seg at bare en av de holder og det må handles inn et nytt førstevalg til sommeren.

Har sett mange United kamper i år og spillet de siste 3 kampene har vist tegn på forbedring. Skal sies at utgangspunktet har vært elendig, men det så bedre ut mot Arsenal og til dels mot Palace. Får man 3p mot WBA så har dere klart 7p på tre bortekamper. Da kommer selvtiliten av seg selv og man kan bygge utifra det. (da velger jeg å se bort fra arbeidsuhellet i Hellas).

Lenke til kommentar

Har du nettopp kommet hjem fra nach, eller?

• Liker 5
Lenke til kommentar

De offensive spillerne er meget gode. Det er bare et spm om tid før de finner tonen sammen.

Carrick-Fellaini

Mata - Rooney - Januzaj

Van Persie

Problemet her er at bare 2 av dem kan gjøre et brukbart defensivt arbeid, og en Rooney som beveger seg mye. Vi kan bli avkledd av absolutt alle hvis ikke kantene gjør defensivt arbeid.

Lenke til kommentar

Vi får se hva fasiten blir, kanskje litt mye å tippe at United tar mer poeng en Liverpool de siste 12 kampene av sesongen. Men det er noe jeg tror ikke blir langt fra sannheten.

Det virker som dere United fans som er veldig anti-Moyes, ser på 4p borte mot Arsenal og Palace med 0 baklengs som tidenes dårligste prestasjon. Både resultatmessig og prestasjonsmessig har det vært to bra kamper.

Det er litt håp her og alt er ikke svart er vel det jeg prøver å si.

Klart hvis alt en krever er ligagull og 1p borte mot Arsenal er som 10-0 tap, da blir det vanskelig å synes at ting går bra.

Lenke til kommentar

Carrick-Fellaini

Mata - Rooney - Januzaj

Van Persie

Problemet her er at bare 2 av dem kan gjøre et brukbart defensivt arbeid, og en Rooney som beveger seg mye. Vi kan bli avkledd av absolutt alle hvis ikke kantene gjør defensivt arbeid.

Rooney, Fellaini og Carrick jobber nok defensivt. På bortebane eller mot tøff motstand er det klart en fordel å bytte ut Januzaj med en Kuyt/Park type. Nærmeste man kommer er vel Valencia/Giggs. Sistnevnte har vel også kanskje spilt sine siste minutter på vingen.

Lenke til kommentar

Det virker som dere United fans som er veldig anti-Moyes, ser på 4p borte mot Arsenal og Palace med 0 baklengs som tidenes dårligste prestasjon. Både resultatmessig og prestasjonsmessig har det vært to bra kamper.

Men her tar du feil, ikke fordi det ikke var bra i disse to kampene, men fordi du drar frem to av de eneste gode prestasjonene vi har gjort. Ja, vi var ok mot Arsenal. Ja, vi var ok mot Palace - men det var vi ikke mot:

- Olympiakos

- Fulham

- Stoke

- Sunderland x2

- Chelsea

- Swansea (FA)

- Tottenham.

Og dette er bare i 2014.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, innimellom. Hadde for eksempel rett i at Arsenal skulle sørge for at du gikk på ditt første "kamptråd"-tap, noe du så ut til å ta veldig tungt.

Vil du ha flere eksempler kan du spørre Latias. Han elsker å lete opp ting jeg har skrevet tidligere.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...