Mr. President™ Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Det sa han da virkelig ikke? Er fakta dog. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Problemet blir jo at det blir ikke noe angrepsfotball når forsvaret skal ligge så dypt og både Carrick og Cleverley skal ned for å hente ball begge to. Og det er nettopp der det største problemet ligger, og i dag fikk vi se det tydeligere enn noensinne! Forsvaret ligger altfor dypt, og hva er grunnen til det? De er for treige. Rio og Vidic er nærmest nødt til å ligge så dypt med den lille farta de har. Noe som igjen fører til at midtbanen og Rooney må ned å hente hele tiden. Det hele blir en trekkspilleffekt og avstandene mellom lagdelene blir altfor store. I dag mangler vi i tillegg Rafael som er rask på små flater. Med de tre gampene samtidig på banen sier det seg selv at det går for tregt baki der. Min konklusjon er i hvert fall at lag bygges fra forsvarsfireren. Hvis den ikke fungerer faller hele laget som et korthus. Det er mulig kampen i kveld kunne sett annerledes ut med Phil Jones, Rafael, og Jonny Evans, men vi trenger en ny midstopper. En som har fart og pasningskvalitet. Endret 25. februar 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Ja, er ikke vanskelig å se at Rio og Vidic er ferdig, dessverre. Allikevel synes jeg vi burde tørre i 2.omgang å stå høyere og kontrollere kampen mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Give this man a raise! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Kort og greit oppsummert. Kan ikke noen finne Glazers og slå den gjengen i hodet med denne avisen? Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hadde vi reist fra Hellas med 0-0 etter 1-1 i sjanser ville vi kunne sagt at det var som vanlig på bortebane i Europa, men det ble ikke 0-0. Vi tapte 2-0. Mot Olympiakos. Et par dager etter at David Moyes uttalte at han trodde vi kunne vinne Champions League. Han om det. Syns Dag Langerød oppsummerer Moyes ganske greit i sine tanker etter kampen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Syns Dag Langerød oppsummerer Moyes ganske greit i sine tanker etter kampen Bildet han valgte er nok heller ikke tilfeldig. Spoilet for dem som ikke vil se trynet på Moyes. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Mest skremmende med hele greia er at han sannsynligvis blir sittende lenge uansett. Rett og slett pga. Fergie.. Dritkjipt er det. Rett og slett. Demprimerende. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mest patetiske kamp og innstilling jeg har sett av oss i CL noensinne. Ever. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2014 Mest patetiske kamp og innstilling jeg har sett av oss i CL noensinne. Ever. Mest patetiske for meg er finalen i '11. En ting er å bli utspilt én gang ('09), men når man kommer to år senere og gjør samme feil mot samme lag på samme tidspunkt i turneringen, da har man åpenbart ikke fulgt med i timen. I tillegg ble toppscoreren vår den sesongen vraket fullstendig fra finaletroppen. Det var uakseptabelt av Fergie. At Moyes driter seg ut gang på gang kommer ikke som noe sjokk. Han kommer uansett aldri til å lære av feilene sine. Tar ikke disse tapene så tungt. Sesongen er uansett for lengst ødelagt. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Mest patetiske kamp og innstilling jeg har sett av oss i CL noensinne. Ever. Mest patetiske for meg er finalen i '11. En ting er å bli utspilt én gang ('09), men når man kommer to år senere og gjør samme feil mot samme lag på samme tidspunkt i turneringen, da har man åpenbart ikke fulgt med i timen. I tillegg ble toppscoreren vår den sesongen vraket fullstendig fra finaletroppen. Det var uakseptabelt av Fergie. At Moyes driter seg ut gang på gang kommer ikke som noe sjokk. Han kommer uansett aldri til å lære av feilene sine. Tar ikke disse tapene så tungt. Sesongen er uansett for lengst ødelagt. Forskjell på Barca, som var verdens desidert beste lag i den perioden der og nærmest uslåelige, til greske Olympiakos. Ble ikke overraska at vi tapte finalen i 2011 i det hele tatt. Vi ble rundspilt i 2009 også med Ronaldo på banen, hvorfor skulle vi plutselig gjøre det bedre med et dårligere lag mot et Barca som bare hadde blitt bedre med åra? Forsvarer ikke de finalene i det hele tatt, elendig over hele linja (bortsett fra de 10 første minuttene på begge kampene) men denne kampen her topper kaka. Moyes har mista det fullstendig. Virker som om spillerne bare vil spille fordi de må. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Jeg er positiv til Laudrup. Hadde vi hatt eiere med lidenskap for fotball så hadde nok Moyes hengt i en tynnere tråd for lenge siden, men de bryr seg om penger og hvert tap er også et økonomisk tap. Hvis vi ryker ut av CL og heller ikke slår Liverpool om to kamper så kommer det til å se veldig mye mørkere ut mtp CL neste sesong. Da kommer nok Glazers til å føle det på børsen tenker jeg. Jeg klarer en sesong uten CL, men med Moyes kommet det til å bli flere. Endret 26. februar 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hvis de bryr seg om penger burde de vel sparket Moyes for lenge siden? Jeg er sikker på at ny manager i Desember eller Januar ville gitt oss en Nordlie/Dalglish effekt, og en fjerdeplass ville sett mye lysere ut. Nei, Ferguson har mye mer makt fortsatt enn det folk tror. Moyes sitter trygt i stolen kun på grunn av han. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Laudrup, nei, off. Vi må satse høyere enn det. Klopp, Simeone, eller noe i de baner. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Ønsker å se mannen skutt eller hengt, holder ikke kun å sparke ham. Du er kul Himmelen er blå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Laudrup, nei, off. Vi må satse høyere enn det. Klopp, Simeone, eller noe i de baner. Tror du virkelig at vi kan hente Klopp eller Simeone midt i sesongen? Laudrup er ledig på markedet og sikkert den som er lettest å hente på kort tid, så kunne klubben heller ha vurdert arbeidet etter sesongslutt og eventuelt finne en top notch erstatter. Uansett, ser ingen grunn til at Klopp og Simeone skulle dra fra Dortmund og Madrid i disse tider. Begge har jo ting på gang i hver sine klubber. Dortmund spiller fantastisk underholdende fotball og fortjener virkelig suksess. Vi kommer nok ikke til semifinalen i CL engang så jeg håper virkelig Dortmund kommer til gjøre det bra. Får vel se på kampene deres i CL neste sesong. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vil du virkelig ha Michael Laudrup som manager i Manchester United? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Hvordan tar man Mata, Rooney og RvP effektivt ut av kampen? Ansetter Moyes som manager for dem! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Vil du virkelig ha Michael Laudrup som manager i Manchester United? For å være ærlig, heller han enn Moyes ut sesongen. Ingen store managere ville ha dratt til en ny klubb midt i sesongen. Til sommeren så er nok sjansene større til å hente en med erfaring og suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå