Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg gruer meg allerede til Liverpoolkampen... En kamp om gangen, d.v.s.: Gru deg til onsdag først Vi skal nok hevne det bitre poengdelingen på onsdag for dere. Jævla Fulham, kødder ikke med oss i rødt altså! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ler godt om Fulham slår dere altså 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Aldri om Fulham tar Liverpool. Dem var elendige mot oss, og om vi hadde prøvd å slå 3-4 raske pasninger langs bakken sentralt hadde vi vunnet kampen. Etter 15 minutter var jeg oppgitt. Etter 45 håpte jeg på Kagawa og Januzaj etter pause, etter 60 lurte jeg veldig på hva SAF har ment med "Not the United way", for dette kunne da umulig være "The United way"? Etter 92 - god natt Moyes. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Intervjuet med Moyes etter kampen: http://www.tv2.no/sport/fotball/premier-league/#WatZjYgo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 http://www.united.no/nyhetsarkiv/bor-moyes-sparkes/ 81% sier ja. Få'n ut. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 http://www.united.no/nyhetsarkiv/bor-moyes-sparkes/ 81% sier ja. Få'n ut. Sitter å leser i tråden. Mye forskjellig som skrives, men flesteparten vil vist ha han ut ja.. Tror ikke det skjer før sommeren, uansett hva han gjør. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ler godt om Fulham slår dere altså Jeg blir ikke overrasket hvis Fulham slår Liverpool. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Hahaha, hvordan klarer et lag å få slått 81 innlegg på 90 minutter uansett. Nesten sykere statistikk enn Chelsea - West Ham. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Intervjuet med Moyes etter kampen: http://www.tv2.no/sport/fotball/premier-league/#WatZjYgo Hvorfor sier han "I don't know how we don't won this game"? Ikke akkurat ideelt om managere skulle gått ut og sagt at de ikke vet. Typisk Ferguson etter en slik kamp (eller Mou for den saks skyld) ville vel være å ta på seg skylden for å fjerne fokus. Moyes stiller bare spørsmål mot laget. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Moyes, jeg trodde på deg ... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 No idea. Jeg tror han mangler en genuin forståelse for hvorfor 81 innlegg ikke resulterte i flere mål. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Det blir ganske spennende å se hva Moyes gjør til sommeren. Jeg tror han blir å gjøre ganske store rokkeringer i spillertroppen vår. Håper at noe gammelt forsvinner, noe dårlig får dra og at det kommer inn litt ferskt blod! Det eneste jeg ikke håper er at han blir å bruke ekstreme mengder med penger. Det mest spennende blir kanskje å se hvilken spillere Moyes klarer å trekke til United siden vi ikke skal spille CL neste år! Tror vi har et par spennende og kansje tunge år i møte Endret 9. februar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det blir ganske spennende å se hva Moyes gjør til sommeren. Jeg tror han blir å gjøre ganske store rokkeringer i spillertroppen vår. Håper at noe gammelt forsvinner, noe dårlig får dra og at det kommer inn litt ferskt blod! Det eneste jeg ikke håper er at han blir å bruke ekstreme mengder med penger. Det mest spennende blir kanskje å se hvilken spillere Moyes klarer å trekke til United siden vi ikke skal spille CL neste år! Tror vi har et par spennende og kansje tunge år i møte Så lenge Moyes får sette et skikkelig preg på laget og beholder jobben er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det blir ganske spennende å se hva Moyes gjør til sommeren. Jeg tror han blir å gjøre ganske store rokkeringer i spillertroppen vår. Håper at noe gammelt forsvinner, noe dårlig får dra og at det kommer inn litt ferskt blod! Det eneste jeg ikke håper er at han blir å bruke ekstreme mengder med penger. Det mest spennende blir kanskje å se hvilken spillere Moyes klarer å trekke til United siden vi ikke skal spille CL neste år! Tror vi har et par spennende og kansje tunge år i møte Ja for han gjorde jo veldig mye bra sommeren som var... Hva får deg til å tro at han skal gjøre noe neste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 That`s harsh.Ikke at Chelsea supporterne var så mye bedre under Benitez. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Ok nå er jeg fuckings lei, han er tidenes klovn. "I honestly don't know how we didn't win that game". Nok er faen meg nok. Hva faen, hvordan kan han si det. Med det trynet. HELVETE. Hvis ikke du vet, hvem er det som skal vite det da? Supporterne vet jo hvorfor, men du vet ikke? Og du sier sånt i intervjuene enn å heller snakke om problemet og gjøre noe med det? FY FAEN! Argh. Endret 9. februar 2014 av tc47 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 That`s harsh. Ikke at Chelsea supporterne var så mye bedre under Benitez. For det var jo ikke photoshoppet da. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Er det seriøst noen som er overrasket? Hele mannen er jo en vits. Det viste han fint på transfermarkedet i sommer. Er bare glad for at folk endelig har fått øynene opp; David Moyes er en mann uten plan, uten visjoner og uten talent. Burde få sparken imorra. 81 innlegg? Fy faen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Selvsagt var det photoshoppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå