Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg gruer meg allerede til Liverpoolkampen...

En kamp om gangen, d.v.s.: Gru deg til onsdag først :p

Vi skal nok hevne det bitre poengdelingen på onsdag for dere. Jævla Fulham, kødder ikke med oss i rødt altså!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aldri om Fulham tar Liverpool. Dem var elendige mot oss, og om vi hadde prøvd å slå 3-4 raske pasninger langs bakken sentralt hadde vi vunnet kampen. Etter 15 minutter var jeg oppgitt. Etter 45 håpte jeg på Kagawa og Januzaj etter pause, etter 60 lurte jeg veldig på hva SAF har ment med "Not the United way", for dette kunne da umulig være "The United way"? Etter 92 - god natt Moyes.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor sier han "I don't know how we don't won this game"? Ikke akkurat ideelt om managere skulle gått ut og sagt at de ikke vet. Typisk Ferguson etter en slik kamp (eller Mou for den saks skyld) ville vel være å ta på seg skylden for å fjerne fokus. Moyes stiller bare spørsmål mot laget.

Lenke til kommentar

Det blir ganske spennende å se hva Moyes gjør til sommeren. Jeg tror han blir å gjøre ganske store rokkeringer i spillertroppen vår. Håper at noe gammelt forsvinner, noe dårlig får dra og at det kommer inn litt ferskt blod! Det eneste jeg ikke håper er at han blir å bruke ekstreme mengder med penger.

Det mest spennende blir kanskje å se hvilken spillere Moyes klarer å trekke til United siden vi ikke skal spille CL neste år! Tror vi har et par spennende og kansje tunge år i møte :)

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Det blir ganske spennende å se hva Moyes gjør til sommeren. Jeg tror han blir å gjøre ganske store rokkeringer i spillertroppen vår. Håper at noe gammelt forsvinner, noe dårlig får dra og at det kommer inn litt ferskt blod! Det eneste jeg ikke håper er at han blir å bruke ekstreme mengder med penger.

Det mest spennende blir kanskje å se hvilken spillere Moyes klarer å trekke til United siden vi ikke skal spille CL neste år! Tror vi har et par spennende og kansje tunge år i møte :)

Så lenge Moyes får sette et skikkelig preg på laget og beholder jobben er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Ja for han gjorde jo veldig mye bra sommeren som var... Hva får deg til å tro at han skal gjøre noe neste?

Lenke til kommentar

Ok nå er jeg fuckings lei, han er tidenes klovn. "I honestly don't know how we didn't win that game".

Nok er faen meg nok. Hva faen, hvordan kan han si det. Med det trynet. HELVETE. Hvis ikke du vet, hvem er det som skal vite det da? Supporterne vet jo hvorfor, men du vet ikke? Og du sier sånt i intervjuene enn å heller snakke om problemet og gjøre noe med det? FY FAEN! Argh.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Er det seriøst noen som er overrasket? Hele mannen er jo en vits. Det viste han fint på transfermarkedet i sommer. Er bare glad for at folk endelig har fått øynene opp; David Moyes er en mann uten plan, uten visjoner og uten talent. Burde få sparken imorra. 81 innlegg? Fy faen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...