Gå til innhold

David Moyes - Arbeidsledig

Latias

203 stemmer

1. 1. Moyes rett mann for United?

• Ja (United-supporter)
    • Nei (United-supporter)
    • Ja (ikke United-supporter)
    • Nei (ikke United-supporter)
    • Hvem er Moyes?

Anbefalte innlegg

Sesongen kan ikke bli verre enn den er allerede. Det er ingen vits i å sparke Moyes nå, CL er helt ute av bildet. Han kan heller få litt ro for å se om han klarer å snu skuta, og så kan det holdes et evalueringsmøte til sommeren der jeg håper at eierne gjør det riktige valget.

Hvis Moyes snur trenden, kan han godt sitte for min del. Tror vi har en lojal og kjempende mann i han. Men hvis han ikke klarer å snu trenden, burde han kanskje ta av hatten og gå :)

Jeg vil heller være helt sikker på at han ikke greier det, enn at vi taper en mann for fremtiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle snakker ned Moyes, men det er da spillerne som er ute å sparker denne fotballen. Laget har vel ikke blitt så veldig annerledes etter Ferguerson.

Synes ManU har vært altfor avhengige av en vannvittig målscorer i RvP, som ikke har vært like suveren i år.

Hilsen en maaaaaangeårig manu fan.

Lenke til kommentar

Ok ja la oss klage på at han feiret at vi tok ledelsen noen minutter før slutten og. Herregud. Er ikke så glad i mannen heller men kom igjen nå.

Var mer måten. Så ut som han stod der og sa fuck off til alle dere som ikke hadde tro på meg, no snur vi kampen og alt er velstand.

Lenke til kommentar

Litt sannhet i det og Beyma, men det er ikke tilfeldig at de slo mer innlegg en NOEN gang i historien til Opta statistikk som startet å registrere statistikk en stund siden. Er helt sykt liksom. Og de gjorde det samme igjen og igjen og igjen..... og.. wait for it, igjen. Han er ikke den beste manageren taktisk sett liksom og det har mye å si på dette nivået faktisk.

Ok ja la oss klage på at han feiret at vi tok ledelsen noen minutter før slutten og. Herregud. Er ikke så glad i mannen heller men kom igjen nå.

Var mer måten. Så ut som han stod der og sa fuck off til alle dere som ikke hadde tro på meg, no snur vi kampen og alt er velstand.

Det er jeg faktisk litt med på. Uff, til slutt ser alt dårlig ut for Moyes.

Lenke til kommentar

Finner det ekstremt rart at du skriver "ManU" hvis du har vært fan lenge...

Tenker alltid det samme først, men du må huske at mange som faktisk er gode Utd supportere bare sier/skriver manu og mener det ikke på en dårlig måte. Har bare aksepetert det nå egentlig, altfor mange folk i verden som gjør det og samtidig faktisk er gode supportere.

Lenke til kommentar

Finner det ekstremt rart at du skriver "ManU" hvis du har vært fan lenge...

Ja for det er hva som differansier de kortvarige fra de langvarig supporterne.

Nei, ikke egentlig. Poenget mitt var bare at hvis du har vært supporter veldig lenge burde du fått med deg at man ikke skriver / sier ManU. Ikke verre enn det :)

Tenker alltid det samme først, men du må huske at mange som faktisk er gode Utd supportere bare sier/skriver manu og mener det ikke på en dårlig måte. Har bare aksepetert det nå egentlig, altfor mange folk i verden som gjør det og samtidig faktisk er gode supportere.

Jo, sant det :)

Lenke til kommentar

post-151240-0-32507200-1391976152_thumb.jpg

Det er så mye rart med den statistikken. 649 pasninger, hele 81 innlegg. Altså for hver 8 pasning så kom det ett innlegg. En annen ting jeg stusser over er antall touch. 904 touch og 649 pasninger. Mye mulig at grunnen til at vi brukte så få touch var at vi trengte ikke å forsere noen, Fulham lå bak i sekstenmeteren uansett.

Lenke til kommentar

Alle snakker ned Moyes, men det er da spillerne som er ute å sparker denne fotballen. Laget har vel ikke blitt så veldig annerledes etter Ferguerson.

Synes ManU har vært altfor avhengige av en vannvittig målscorer i RvP, som ikke har vært like suveren i år.

What? I sesongen 12/13 scoret han hvert 120. minutt. Denne sesongen scorer han pr. 113 minutter.

Lenke til kommentar

What? I sesongen 12/13 scoret han hvert 120. minutt. Denne sesongen scorer han pr. 113 minutter.

Joa, men vært mye ute pga skade?

Poenget var at jeg synes det er rart at trenerne får så mye pes under dårlige periode, og ikke spillerne.

Lenke til kommentar

Det er Moyes som for det første tar ut laget, og for det andre forteller han også hvordan kampen skal spilles. Per dags dato holder det ikke å lempe ballen inn i boksen og satse på at det er en medspiller der som kan putte den i nota. Det er det samme gang på gang, hvilket som helst gutte14/jente14 -lag skjønner hvordan vi spiller!

Lenke til kommentar

Han putter da like jevnt i år som i fjor? At han er skadd må en regne med, da han ikke er 20 lenger.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg det er helt sykt at folk sier det ikke utgjør noen forskjell om Moyes får bli ut sesongen. Kanskje ikke på tabellen, men om vi fortsetter i dette tempoet er vi utfordrer til EL neste år også. Like greit å gjøre byttet av manager nå, så kan en ny manager bruke 10-12 kamper på å se at Evra forsvarer seg dårlig, og ryggmarksrefleksen til de fleste spillere er å kaste den ut på kant.

I dag scorer vi 2 mål etter 81 innlegg. Ingen av målene var noe man trenger et innlegg for å få til. Ene er et skudd/hard pasning fra senter til senter, mens det andre er et skudd/innlegg som faller ut i rommet. Det var helt tragisk å se på, og mot et lag med litt bedre spisser hadde vi fått grisebank. Jeg gruer meg allerede til Liverpoolkampen...

Lenke til kommentar

Jeg gruer meg allerede til Liverpoolkampen...

En kamp om gangen, d.v.s.: Gru deg til onsdag først :p

Hahahaha tenkte det samme når jeg leste at Sovehest gruer seg til Pool kampen. Uff, livet er ikke så deilig soim det var før altså.

Lenke til kommentar

Like greit å gjøre byttet av manager nå, så kan en ny manager bruke 10-12 kamper på å se at Evra forsvarer seg dårlig, og ryggmarksrefleksen til de fleste spillere er å kaste den ut på kant.

Hvis vi ender opp med å bytte manager, så er jeg absolutt helt enig med deg. Det hadde nok vært mye bedre å gjøre det nå.

Problemet er vel at både de (og vi) ønsker at Moyes skal få det til og at han derfor blir å få tid. Tror ikke de sparker han nå og jeg stiller meg tvilende til at de sparker han til sommeren også (uansett resultat).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...