Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Gi dere. Uavgjort mot selveste Fulham på Old Trafford er årets prestasjon . 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Liker den nye trådtitelen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Nå er det nok! Kan ikke slå ligaens verste lag engang! Snart er det nok vi som ender der. Hører at det er stor mangel på klovner i sirkusene. Dette er sjansen din, Moyes! Endret 9. februar 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
G27 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Håper Moyes slår seg KRAFTIG når han går ut porten på Old Trafford i dag. Fy faen så jeg hater han. Ødelegger alt han rører. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er bare trist å se på. Suveren i fjor, middelmådig i år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Middelmådig er vel overdrevet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er bare trist å se på. Suveren i fjor, middelmådig i år. Moyes eller United du tenker på? Kun en av de stemmer. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sånn, da tror jeg Moyes klarte å skaffe seg store deler av fanbasen mot seg. Drømmer om at Fergie tar over ut sesongen og at vi får inn Klopp til sommeren. Det hadde vært noe.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 But he did better than Fergies first xx games... Moyes' første hele sesong i Everton etter 24 kamper = 39 poeng Moyes' første hele sesong i United etter 24 kamper = 40 poeng. Vi ligger vel rundt der Moyes pleier å gjøre? Gidder ikke sjekke alle årene bakover, men jeg tipper han har ligget rundt 40+-3 poeng hvert år. United konstant i toppen. En av verdens største fanskare. En av verdens rikeste klubber. Litt forskjell på da og nå Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Haha, fantastisk trådtittel! Det er helt utrolig at man skal ty til innlegg, innlegg, innlegg hele tiden. Vi har så mye sentral slagkraft at jeg ikke kan fatte hva som skjer. Rooney, Mata, Januzaj, RvP, Carrick. De gutta er da bedre på tiki taka gjennom midten enn på hodet i boksen? Nå er det på tide at Moyes forlater skuta. Jeg er glad for poengtap i dag, måtte flere smertelige poengtap komme de neste ukene. Helt sant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Der er eg hvertfall over på #moyesout siden. Uten tvil. Dette går ikke lengre. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results." - Albert Einstein 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg prøvde å gi han en sjanse så lenge jeg kunne, og jeg hadde virkelig ikke håpet jeg skulle bli en av de som ønsket managere ut med engang.. Men klarer ikke å lyve til meg selv lengre. Ut med Moyes. Beklager til alle Pool- og Chelseafans jeg har mobbet for å skrike #*****OUT etter noen måneder med dårlige resultater. Jeg forstår nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 (endret) Men nå må han da ha gjort det dårligere enn selveste Gray Hodgson????? Dette er jo lavmål av en an verden. Hva idioti lirte han av seg etter kampen i dag da?? Endret 9. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Men nå må han da ha gjort det dårligere enn selveste Gray Hodgson????? Dette er jo lavmål av en an verden. Hva idioti lirte han av seg etter kampen i dag da?? Nei, faktisk ikke - men han er SINNSYKT nært. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 OI. Det sier litt om hodgson sin prestasjon. Men han tok et mye bedre lag til nesten samme dalføre da. Så prestasjonen er vitterlig noe bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Men nå må han da ha gjort det dårligere enn selveste Gray Hodgson????? Moyes kjøpte inn Mata og Fellaini Woy kjøpte Milan Jovanovic, Joe Cole, Paul Konchesky og selveste Christian Poulson. You know nothing, Jotun Snow! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Beklager Bosingwa, while eyebrowsed fant jeg deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå