banansplitt™ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Gruppe 1/2 #MoyesOut Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Laudrup ledig, tar han uten å blunke. Har du sett hvordan Swansea har spilt i år? De har enda mindre plan i spillet sitt enn Moyes. For ikke å nevne: Vi snakker om karen som kjøpte David N'gog tilbake til PL. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Har du sett hvordan Swansea har spilt i år? De har enda mindre plan i spillet sitt enn Moyes. For ikke å nevne: Vi snakker om karen som kjøpte David N'gog tilbake til PL. Enig. Skal vi først komme til det punktet at vi sparker Moyes, får vi gå ut der å hente en manager i verdensklasse. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Gruppe 3 på meg. Det mest urovekkende denne sesongen er mangelen på stabilitet, og at hver gang vi har hatt en liten god periode og vært på kanten til å ta innpå lagene over, så har det stoppet opp igjen. Seieren mot Arsenal, førsteomgangen mot Fulham, de første ti minuttene mot Chelsea, andreomgangen mot Swansea, ligacupseieren med b-lag mot Liverpool.. og egentlig hele Champions League. Det har vært glimt av storhet, men det har aldri blitt noe kontinuitet. Alt for stor forskjell mellom topp og bunnivå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Pluss at bunnivåene varer mye lengre og disse glimtene kan virke mer som om noen prøver å trosse Moyes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Eg vet ikke kor eg er. Har fulgt klubben så lenge SAF var manager. Så hele greia som skjer nå for tiden er helt absurd. Moyes må være en bedre manager enn det han viser for tiden. "Eg vet ikke hvordan eg skal få dette laget til å vinne". Sånne ting irriterer meg nesten mer enn at klubben gjør det dårlig. Fyren er jo til tider en parodi på kelneren. En united manager skal kun drite seg ut i media hvis han gjør det for en grunn. Moyes virker bare å "være sånn". Pluss: Null plan. Null visjon. Null forbedring, tvert imot. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Veldig enig i dette leserbrevet. Moyes må bort. http://www.united.no/nyhetsarkiv/leserbrev-moyes-ma-bort/ Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Havner nok i gruppe 2 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Havner i en mellomting mellom gruppe 2 og 3. Ville så gjerne ha troen på Moyes, og overbeviste meg selv flere ganger. Men det skulle ærlig talt veldig, veldig lite til før jeg stilte meg kritisk til Moyes. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Ligger et sted mellom gruppe 2 og 3. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Gruppe 3 passer meg nok best. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Det verste er at denne mannen fortsatt sitter trygt om vi skulle tape i dag og, hjemme mot kanskje BPL's dårligste lag for tiden. Å nei vent, det er jo oss det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 For Man Utds del sier jeg Moyes out om de taper i dag mot Fulham(håper han blir da). Trist taktikk, ingen gjennomtenktplan og rett og slett god nok for en toppklubb. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Jaja tragedien bare fortsetter, spillerene vil vekk også. Neste år er målet til Moyes å berge plassen.. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Skru på TVen! Han holder på å vinne mot Fulham!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2014 Dette var dråpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå