Snikpellik Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ja, kampene hittil i år taler for seg Fansen vil ikke. Spillerne vil ikke. Få deg bort, jævla gnom. Er vi en klubb som sparker en manager etter en halv sesong? Sparkinger som vi i årevis har gjort narr av hos andre klubber? Min mening er nei, og jeg håper aldri vi blir det. Vi har da aldri gjort narr slike sparkinger hos andre før, da det er ingen som har gjort det like dårlig. Manchester United 2013 MOYES GET THE FUCK OUT Du er en fuckings skam for Manchester United Ja, den lista taler for seg selv, jeg mener ikke noe annet enn at det har vært katastrofe hittil. Og heller ikke at vi skal akseptere det. Jeg bare ser ingen hensikt i å rope Moyes out nå. Det er ikke det klubben trenger.Bortskjemte supportere. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fansen vil ikke. Spillerne vil ikke. Få deg bort, jævla gnom. Er vi en klubb som sparker en manager etter en halv sesong? Sparkinger som vi i årevis har gjort narr av hos andre klubber? Min mening er nei, og jeg håper aldri vi blir det. Forskjell på å sparke managere som vinner Champions League (di Matteo), Premier League (Mancini, Mourinho, Ancelotti) og talløse andre cuper og å sparke verdens største klovn. Jeg lo ikke av Liverpool når de ga Hodgson fyken. Dette er ikke annerledes på noen måte. 2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvem ønsker folk seg om Moyes faktisk må gå? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Alle andre enn Moyes. Og Big Sam. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvis han vinner PL de neste 3 sesongene er det dumt å sparke ham nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hadde lett tatt Michael Laudrup over Moyes. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvem ønsker folk seg om Moyes faktisk må gå? Manageren til Dortmund, husker ikke navnet. Han har i hvert fall mulighet tilå dra med seg kvalitetsspillere fra forrige klubb, i motsetning til Moyes ... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvem ønsker folk seg om Moyes faktisk må gå?Manageren til Dortmund, husker ikke navnet. Han har i hvert fall mulighet tilå dra med seg kvalitetsspillere fra forrige klubb, i motsetning til Moyes ... Klopp. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fire tap på de siste fem kampene, når skjedde det sist? Det er pinefullt og flaut å se på United nå, jeg orker snart ikke mer. Ut nå før klubben ender opp som Leeds. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Pinlig match. Pinlig av både spillerne og Moyes. Fletcher er over the top for lengst hvertfall, det beviste han i kveld. Evans var svak. Ingenting fremover fungerer. Welbeck dårlig, Chicha er helt ufattelig ræv. Buttner suger pikk. Jeg tror nå at hele problemet ligger i at spillerne sitter i garderoben, ser trynet til Moyes, og mister all tro på seg selv. Få inn Sunnyboy. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2014 Få inn Sunnyboy. Villig til å vedde veldig mye på at han er på OT innen 5-6 dager. 4 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Han er nok det. Blir enda bedre til sommeren når han drar på seg United-dressen og tar med seg Dæhli. Dæhli - Mata - Januzaj Welbz Herrlich. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Dæhli - Mata - Januzaj Berget Mener du vel. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Dæhli - Eikrem - Hoseth --------- Berget 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Gah jeg tenkte på det etter å ha skrevet innlegget Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ville ha slått Sunderland i dag hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå