erlber Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Noen som har gode tips om programmer som lar en snakke med mikrofon over nettet, med flere personer på en gang? Først og fremst aktuelt med Battlefield1942 Lenke til kommentar
Jove Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har akkurat begyndt å bruke dette: http://www.ventrilo.com/ Virker bra Lenke til kommentar
Valandil Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Fra en som spiller BF1942 i klansammenheng, to ord: Team Speak http://www.teamspeak.org/ Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ventrilo er kjempe bra Et annet alternativ er Roger Wilco Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Som Valandil sier... Team Speak... I allefall til spilling. Klanen jeg er med i bruker det fast. Til chatting er jo MSN Messenger sitt "voice-chat" system bra... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Teamspeak = for de med ISDN Ventrilo = for de med ADSL www.teamspeak.org eller net www.ventrilo.com Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Skype virker som et MEGET bra program, men det er enn så lenge kun betaversjon, og uten støtte for telefonkonferanse. Det er forresten freeware... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Og så har vi teamsound... www.teamsound.com Det er ganske likt ventrilo men litt mer "u-geek". Du kan bl.a. kjøre server fra client og slikt... Lenke til kommentar
corky Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 TS-TeamSpeak suger Jeg spiller i en mohaa klan, vi fikk ny spillserver og mistet så Ventrilo serveren(fulgte med spill serveren). Vi gikk over til TS, men hadde det i 1 dag. Vi fikk opprettet en ny Ventrilo server og ingen i klanen klagde. Grunnen til at ingen av oss likte TS var: *Dårlig lydkvalitet *"Måtte via en "felles" kanal for å kobble til vår egen. Jeg vil med dette anbefale Ventrilo på det sterkeste. Lydvaliteten der er helt topp. Du slipper å gjette hva de andre sier. Især hvis de ikke er norsk og prater litt dårlig engelsk. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Skjønner ingenting av denne klaginga over TS! Det funker jo som en drøm både mhp stabilitet og kvalitet! Vi har brukt TS i en stund nå og har ikke opplevd ett eneste problem... Tidligere versjoner av softwaren var dog litt svake og medførte endel problemer, men nyere revisjoner funker som ei kule! Kjører serveren på en kram 550MHz maskin (dedikert til TS) som står på 100Mbit. Lurer på om dere som klager i det hele tatt har tatt dere tid til å sette opp serveren deres. Tenker da på hvilke codecs som brukes både på server OG klient. Det er klart at du får *R*A*S*S* kvalitet hvus du kjører på de laveste settingene. En annen ting er å sette opp prosess prioriteten... TS er helt klart en av de beste "ut der" og er ikke nummer 2 for noen (med riktige settings da... seff) *Tronaldo* Lenke til kommentar
mr x Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 noen som har fått dårlig ping eller lag når du/dere bruker ventrilo ! ping"en min går så mye opp at jeg kan ikke bruke ventrilo eller er dette p.g.a dårlig servere eller feil innstilling på ventrilo ? Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 xfire....der har du mange funksjoner... Lenke til kommentar
jihn Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Ventrillo er helt klart min favoritt, satt på TS-server og snakka med dem jeg spillte med i et halvt år, vi prøvde så ventrillo og har igrunnen holdt oss til det siden. Ved unntak av når jeg spiller clan kamper, siden clanen ikke har Vent server. MR X: Vel jeg har ikke noe problemer med ping inni spill når jeg er på ventrillo eks CS/CSS... samme om jeg bruker TS/Vent der. Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Teamspeak er absolutt best etter min mening! Mye klarere og bedre lyd enn Ventrilo fra det jeg har hørt og følt Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Teamspeak er absolutt best etter min mening! Mye klarere og bedre lyd enn Ventrilo fra det jeg har hørt og følt 5363923[/snapback] Har litt og si hvilket codec innstillinger man setter på da, så det blir feil og sammenligne lyd. Jeg har selv brukt og hostet både Ventrilio og Teamspeak. Jeg foretrekker helt klart Ventrilio. Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hender jeg spiler sammen med kamerater for moro. Pleier å bruke Skype. Fantastisk lydkvalitet, mulighet for konferanse, slipper å trykke inn en knapp være gang, MEN det kan stjele mye båndbredde. Bør ha litt linje for å bruke det. Ellers fungerer Ventrilo greit. Synes det er dårlig lydkvalitet, men absolutt brukbart. Lenke til kommentar
Martin Klemp Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Teamspeak er absolutt best etter min mening! Mye klarere og bedre lyd enn Ventrilo fra det jeg har hørt og følt 5363923[/snapback] Har litt og si hvilket codec innstillinger man setter på da, så det blir feil og sammenligne lyd. Jeg har selv brukt og hostet både Ventrilio og Teamspeak. Jeg foretrekker helt klart Ventrilio. 5363972[/snapback] Har prøvd med beste codec på begge.. derfor jeg sier det jeg sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå