Gå til innhold

Snakke sammen over nettet og i spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

TS-TeamSpeak suger :yes:

Jeg spiller i en mohaa klan, vi fikk ny spillserver og mistet så Ventrilo serveren(fulgte med spill serveren).

Vi gikk over til TS, men hadde det i 1 dag. Vi fikk opprettet en ny Ventrilo server og ingen i klanen klagde.

Grunnen til at ingen av oss likte TS var:

*Dårlig lydkvalitet :grumpy:

*"Måtte via en "felles" kanal for å kobble til vår egen. :grumpy:

Jeg vil med dette anbefale Ventrilo :love: på det sterkeste. Lydvaliteten der er helt topp. Du slipper å gjette hva de andre sier. Især hvis de ikke er norsk og prater litt dårlig engelsk.

Lenke til kommentar

Hei!

Skjønner ingenting av denne klaginga over TS! Det funker jo som en drøm både mhp stabilitet og kvalitet! Vi har brukt TS i en stund nå og har ikke opplevd ett eneste problem... Tidligere versjoner av softwaren var dog litt svake og medførte endel problemer, men nyere revisjoner funker som ei kule!

Kjører serveren på en kram 550MHz maskin (dedikert til TS) som står på 100Mbit. Lurer på om dere som klager i det hele tatt har tatt dere tid til å sette opp serveren deres. Tenker da på hvilke codecs som brukes både på server OG klient. Det er klart at du får *R*A*S*S* kvalitet hvus du kjører på de laveste settingene. En annen ting er å sette opp prosess prioriteten...

TS er helt klart en av de beste "ut der" og er ikke nummer 2 for noen (med riktige settings da... seff)

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Ventrillo er helt klart min favoritt, satt på TS-server og snakka med dem jeg spillte med i et halvt år, vi prøvde så ventrillo og har igrunnen holdt oss til det siden. Ved unntak av når jeg spiller clan kamper, siden clanen ikke har Vent server.

MR X:

Vel jeg har ikke noe problemer med ping inni spill når jeg er på ventrillo eks CS/CSS... samme om jeg bruker TS/Vent der.

Lenke til kommentar
Teamspeak er absolutt best etter min mening! Mye klarere og bedre lyd enn Ventrilo fra det jeg har hørt og følt

5363923[/snapback]

Har litt og si hvilket codec innstillinger man setter på da, så det blir feil og sammenligne lyd. Jeg har selv brukt og hostet både Ventrilio og Teamspeak. Jeg foretrekker helt klart Ventrilio.

Lenke til kommentar

Hender jeg spiler sammen med kamerater for moro. Pleier å bruke Skype. Fantastisk lydkvalitet, mulighet for konferanse, slipper å trykke inn en knapp være gang, MEN det kan stjele mye båndbredde. Bør ha litt linje for å bruke det. Ellers fungerer Ventrilo greit. Synes det er dårlig lydkvalitet, men absolutt brukbart.

Lenke til kommentar
Teamspeak er absolutt best etter min mening! Mye klarere og bedre lyd enn Ventrilo fra det jeg har hørt og følt

5363923[/snapback]

Har litt og si hvilket codec innstillinger man setter på da, så det blir feil og sammenligne lyd. Jeg har selv brukt og hostet både Ventrilio og Teamspeak. Jeg foretrekker helt klart Ventrilio.

5363972[/snapback]

Har prøvd med beste codec på begge.. derfor jeg sier det jeg sier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...