Gå til innhold

Kjæledyr på liten hybel


Anbefalte innlegg

Hei, jeg savner å ha dyr i hverdagen, men jeg bor desverre på en veldig liten hybel nå mens jeg studerer - så dyret må være på soverommet. Jeg lurer derfor på om dere har forslag til hvilket kjæledyr som passer best for min bosituasjon? Det viktigste er at det ikke er et kjæledyr det blir mye lukt av iom at jeg bor på liten hybel og må sove i samme rom. Kanin kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm... kaniner kan det bli litt funky lukt hvis du ikke gir nytt strø i buret ofte... strøet i segselv har også en lukt i seg men det er lett å komme over hvis du ikke er sensitiv på lukt...

Chinchillaer er også UTROLIG gøye dyr men er ofte våken på natten så det kan bli mye rasling om natten.

Rotter er også gøye dyr, mindre våkne om natten enn chinchillaer men er en del lukt.

Mus er morsomme små krabater, lett å gjøre rent etter og er lite lukt... bra å ha i et lite akvarium med strø av resirkulert aviser.


mye av lukten kan forhindres ved bruk av rett strø... som dette :
http://i76.photobucket.com/albums/j18/Thaslushy/_IGP1069.jpg

har du mus, rotter, degus eller ørkenrotter så passer det utmerket å legge et lag høy på bunnen av buret og ha strø over slik at de kan grave seg ned til høyet og lage sitt eget lite rede.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...