Albert Andersson Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Klubbeelveøyenstikker ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Oii, kjempeflott, ikke lett å ta bilde av disse små helikopterne, prøvde meg litt på disse i sommer, en aldri så liten utfordring :-) Godt fanget, skarpt og flott bilde :-) Hilsen Anita Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Den var da flott Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Oii, kjempeflott, ikke lett å ta bilde av disse små helikopterne, prøvde meg litt på disse i sommer, en aldri så liten utfordring :-) Godt fanget, skarpt og flott bilde :-) Hilsen Anita Hei, Anita. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Den var da flott Albert. Hei, Kai Petter. Tusen takk for hyggelig kommentar, - dette er vel ditt "spesialområde", Kai Petter ? ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ja det har blitt noen tusen macro bilder på meg, siden jeg begynte med det. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Ja det har blitt noen tusen macro bilder på meg, siden jeg begynte med det. Hei igjen, Kai Petter. På området "macro / makro" er du da også "Akam Bildekritikk"s ubestridte ener, etter min oppfatning ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Imponerende - kan neppe gjøres bedre Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Imponerende - kan neppe gjøres bedre Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Lekkert:) Hei, Laila. Tusen takk til deg, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Fin bilde Albert Hei, Shujah Malik. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Et flott macrobilde hvor jeg synes du scorer på den fine, lille selektive dybdeskarpheten med fjellgrunnen i forkant, øyestikkeren ble skarp, naturlig fargebruk...og en nydelig bokeh i bakgrunnen...bra dette Albert! mvh Ulv Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Et flott macrobilde hvor jeg synes du scorer på den fine, lille selektive dybdeskarpheten med fjellgrunnen i forkant, øyestikkeren ble skarp, naturlig fargebruk...og en nydelig bokeh i bakgrunnen...bra dette Albert! mvh Ulv Hei, Ulv. Tusen takk, - det var en veldig hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg