ilpostino Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Akkurat nå er jeg frustrert. Veldig frustrert. Jeg har holdt på en god stund med å prøve å starte Rome: Total war gjennom Steam men det eneste som skjer er at skjermen blir sort i et par sekunder før spillet lukkes. Ikonen til spillet på Start-linjen indikerer at spillet kjøres men får ikke åpnet det. Noen som har vært borte i det samme? Kjører Win7 64 bits. Edit: jeg har prøvd å restarte Steam-applikasjonen, kjørt spillet i kompabilitetsmodus med Xp sp 3 og prøvd å starte spillet som admin uten at det har løst saken. Jeg har ogå sjekket at OS og drivere er oppdatert. Endret 5. januar 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Gardr Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Bare for å være sikker - det er Rome Total War _1_ ? Viser ikonet at det kjører under eller etter den svarte skjermen går over ? Sier Steam du er i spillet ? Må du avslutte ved hjelp av task-manager ? Har det fungert på samme maskin tidligere ? Og siden du har testa mye så har du vel også verifisert filene med steam selv om du ikkje nevner det.. ? Har sjøl Win 7 64-bit, så skal laste ned RTW 1 for å teste hvordan det går for meg nå. *Edit: Mitt spill starta uten problem nettopp.. Kan du ha noen bakgrunnsprogram som kan blokke det på noen måte ? Endret 6. januar 2014 av Gardr Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Ja, det er Rome 1 det er snakk om. Lest Rome 2 er ganske buggete så holder meg fremdeles til den utgaven. Vurdert å installere en VM med XP for å kunne spille spillet men vil heller prøve å mikke det til under Win7. Viser ikonet at det kjører under eller etter den svarte skjermen går over ? Ja Sier Steam du er i spillet ? Ja Må du avslutte ved hjelp av task-manager ? Ja Har det fungert på samme maskin tidligere ? Ja Og siden du har testa mye så har du vel også verifisert filene med steam selv om du ikkje nevner det.. ? Gjorde det i går men spillet var like svart. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Fant et tips for å få frem en feilkode når RTW får CTD. Se post nr #4. Endret 6. januar 2014 av Quote 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Takk, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå