Aeternus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Som tittelen sier Det som skjer er at en venn av meg har to Raptorer i raid 0. Jeg har selv 2 WD80gig i raid 0. Når jeg kopierer til hans raid ligger vi på godt over 50000kb/sek, men ved kopiering motsatt vei låser mitt system seg totalt. Greit at Raptorene er noen slemme jæ**er, men kan de virkelig overkjøre mitt system så totalt, eller er det en instilling jeg burde gjøre? Det gjelder kun store filer 100MB++ Lenke til kommentar
opticus Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 maskina di får ikke mer info enn den kan klare, om en "server" har kapasitet til å sende mye mer enn du kan ta imot tar ikke maskina di imot mer enn den kan. vet ikke hva feilen er.. søk litt på goggle Lenke til kommentar
aschj Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Typisk kommer dette av varme. Høy cpuaktivitet over lang tid (Som gjelder når du skal kopiere store filer) kan generere langt mer varme enn PCen vanligvis gjør. Prøv å klokk ned CPU noen hakk og se om det går bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå