toblerone23 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 burde jeg ta med dette på personlige erfaringer på min cv? -"Demonstrert rettigheter blant barn." Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 burde jeg ta med dette på personlige erfaringer på min cv? -"Demonstrert rettigheter blant barn." Med mindre det er som barnepedagog, eller FN-utsending du skal søke så er vel ikke dette så veldig vektlagt av arbeidsgiver. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Uansett, om det var relevant ville vel heller slengt det inn i søknaden fremfor CV. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 burde jeg ta med dette på personlige erfaringer på min cv? -"Demonstrert rettigheter blant barn." Den setningen gir ikke så mye mening. Dersom det er det jeg tror det er, at du har tatt del i en demonstrasjon for barns rettigheter, så nei. Da skal det ikke inn i CVen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det må også påpekes at å demonstrere rettigheter blant barn er noe helt annet enn å demonstrere for rettighetene til barn. I beste fall ville en potensiell arbeidsgiver tatt deg på en språklig feil. I verste fall ville han/hun misforstått hva du har gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå