r4tchet Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Har hatt problemer med nettet hjemme i det siste. Det funker fint en stund, men så plutselig mister jeg tilkoblingen og ruteren krever en restart for at det skal funke igjen. Det som er rart er at det fortsatt står jeg er koblet til nettet, det bare funker ikke. Har internett fra GET og en Apple AirPort Extreme ruter. Noen som vet hva som kan være problemet? Antar at jeg oppga for lite informasjon her, så bare spør. Takk Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Ingen ekspert på det. Prøvd å oppdatere det trådløse nettverkskortet? Eller sett om du har lignende problem med andre enheter for å luke ut årsaker? Kanskje prøve å tilbakestille ruteren eller opprette nettverket på nytt? Endret 5. januar 2014 av Jahdu Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Kan du pinge ipadressen til routeren din når du "mister" nettet? Endret 13. januar 2014 av vidarkri Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hvis du må restarte routeren din for å få det til å fungere så er det nok routeren din som er problemet. Videre så kan du se om det skjer kun med enheten din eller andres også? Er det kun trådløst som påvirkes? Har du lokal tilgang når du sier du fremdeles er tilkoblet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå