TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Som dere ser av overskriften plages jeg med lagg når jeg spiller i 12 mans raid. Bruker en amd x3 720 cpu og et amd 7850 gpu. SSD er en Corsair Force 3. Spillet ligger ikke på ssd, redd for å brenne ut ssd når spillet krever mange lese og skrive operasjoner. Forslag på hva som vil minke laggen i raid taes mot med takk. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Skru ned grafikk og oppløsning, evt legge det på en ssd. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Hva med å skaffe meg en bedre cpu? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jo det går alltids å, jeg kom bare med forslag siden du ikke nevnte noe om oppgradering. Mye minnet har du? Endret 5. januar 2014 av Moozoren Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Så det er frameraten som er problemet, snarere enn nettverks-lag? Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg har spilt lotro en periode og synes spillet lagger selv på europeiske servere. Ping er lik uansett hvilken server du velger, men amerikanske har vesentlig større delay på abilities og movement. Nå skal det sies at uavhengig av server, så er ikke spillet like responsivt som f.eks WoW eller Rift. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Har 2 gb ddr5 minne på gpu og 8gb ddr3 på hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå