Apache Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hadde først enkle headset med mic via hovedkortet som har vært spinkle og dårlige. Investerte i Logitech G35 og funkerte en stund til ene høytaleren knakk av! Dette er vist en svakhet med dem. Kjøpte da CM Storm 5.1. De var bedre i lyd og brukervenlighet og jeg elsker den externe volum kotroll muligheten man får. Men 3 av 4 klips på begge øreputene knakk fort og etter en lengre tid så sluttet mic'en å fungere og det kommer støy. Så Jeg er på jakt etter noe som har kvalitet og ønsker noe med extern volum kontroll. De siste årene har jeg brukt headset med USB, har ikke prøvd innebygde lydkortet på min Asus P6T deluxe V2. Har vurdert: http://www.komplett.no/razer-tiamat-71-elite-71-surround/746956 men er åpne for forslag. Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Razer er overpriset. I den prisklassen bør du gå for Sennheiser PC 360 G4ME. 2 Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Hva kjøpte du? Har hørt mye dritt om Tiamat 7.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå