Posemedchips Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det forsvarsspillet der, lignet jo på Spurs sitt på vårt beste! 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg driter i dette. Vi trenger ikke FA Cup-kamper på kalenderen. Legg fokus på ligaen hvor alle kamper må vinnes. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Vi henter sikkert Baines i slutten av måneden for 40 mill pund... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 lol for en parodi på et fotballag. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Dette har blitt for dumt.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg driter i dette. Vi trenger ikke FA Cup-kamper på kalenderen. Legg fokus på ligaen hvor alle kamper må vinnes. This. Kunne ikke brydd meg mindre at vi ryker i dag tbh. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Nå kan Moyes pakke sekken sin og dra. Fått nok av dette drittet. Syns han kan få fler kamper til å gjøre sitt verste 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Dere får gå all-in på ligacupen Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Faen i helvette for et møkkaforsvar!! Du skulle ikke handle moyes???? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Syns han kan få fler kamper til å gjøre sitt verste Har han verre nivåer enn dette? Faen i helvette for et møkkaforsvar!! Du skulle ikke handle moyes???? Nei, disse spilleren vant jo ligaen forrige sesong. Det måtte man ikke glemme. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) hehe, artig å se manu-supportere si at å ryke ut er bedre enn omkamp, og at det er like greit å ryke ut. Blir jo verken pl-gull eller fa-cup-tittel på dere. Skulle likt å hørt de 75000 på old trafford si det samme. Endret 5. januar 2014 av arsenalfan 4 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det var skulder da din drittdommer... Men kanskje like greit at vi er ute. Moyes må faen meg få til sakene sine i ligaen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 GLoooory gloory man uniiiiited Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 "The chosen one" er David Moyes, haha! Nå er det vel ikke mange supportere igjen som støtter Moyes. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det var skulder da din drittdommer.. Linjedommeren isåfall? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) "The chosen one" er David Moyes, haha! Nå er det vel ikke mange supportere igjen som støtter Moyes. Det er ikke beskrevet hva han er "the chooen to do" Endret 5. januar 2014 av Nickless Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Linjedommeren isåfall? Dommeren ble veldig oppgitt over en feilpasning av Swansea i 1. omgang så jeg tror han fikk sagt sitt i den avgjørelsen.. Endret 5. januar 2014 av RollsReus Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg er fornøyd! God søndag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå