memberid-323818 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hei, jeg hjelper broderen med og selge sin gamle pc, og skjerm. Pcen er en gammel toshiba med pentium prossesor Toshiba Sattelite L505-119. + denne skjermen http://www.komplett.no/benq-22-lcd-e2200hd-tco03/380066#!tab:extra så vi lurte på hvor mye vi får samlet, og hvor mange hz skjermen er på Takker for svar. Endret 5. januar 2014 av FreeGameFinder Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Følger det med operativsystem? Maskinen og skjermen i seg selv får du nok dessverre bare noen hundrelapper for. Anbefaler å selge dem separat. Jeg hadde prøvd med 500kr for hver (uten operativsystem) og sett om de hadde gått for det. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Ok takk. Det følger med w xp/ vista/ 7/ 8. Men vet du hvor mange hz skjermen er?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Underkanten av 1000 kroner må jeg si. Ikke så ille mye du kan hente i gamle bærbare og det samme gjelder i og grunn skjermer. Hvis du er heltid så får du alt for underkanten av 1000 kroner. Om du selger samlet eller separat er ett annet spørsmål, men du får prøve å selge det å se hva som gir best med penger så får du bestemme deg underveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå