Tullballj Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Tenkte å kjøpe noen nye lyspærer til Frontryktene mine. Har en vw golf 6 2011 modell. Hvordan bytter jeg de og hvilken type lyspærer er det? Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Rekner med du har halogen lys nå og ikke xenon? 194 på parkeringslys går også under T10. Anbefaler å kjøpe å kjøpe noen Osram Led w5w her, kan plukkes opp billig på ebay. Kan få billigere led lys men da går det utover kvalitet, har kjøpt billige fra samme selger og produsent før men får forskjellig farge på lysa eller at de ryker fort pga varme. Bruker Osram Led w5w på mine parkeringslys nå, beste jeg har hatt på min bil (Mazda 6) til nå, og jeg har prøvd mange. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Ja, ikke xenon. Thanks Noen lure tips hvordan jeg lett kommer til alle pærene? Det er deksel bak jeg må ha av og noen klips, men pølsefingrene mine får ikke så god plass nedi der. Sist jeg forsøkte fikk jeg bare ut nærlyspæren. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hehe, samme problemet på min bil på venstre side. Heldigvis klarte en kompis å komme til å bytte de. Vil anbefale deg i å enten prøve igjen eller få en venn til å prøve. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå