Gjedde Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Litt for høy, litt for tynn og litt for bleik, men fornøyd med meg selv. Hører på altfor mye hip-hop, ser på altfor mye Star Wars, spiller altfor mye. Veldig ung, så jeg har ikke muligheten til å gjøre altfor mye, men når jeg blir eldre har jeg store drømmer om reiser og sosialt liv. Jeg velger å ikke dele veldig personlig informasjon. Det blir gøy å snakke med, diskutere med, krangle med og skvære opp med dere. Kanskje får jeg noen venner, kanskje ikke. Lenke til kommentar
code Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Velkommen Skal ikke så mye til om du vil krangle med noen, så bare å prøve:) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Velkommen til forumet ja! Håper du trives hos oss, og du kommer nok til å ha det mye moro her. Er så mange forskjellige folk her at. Lenke til kommentar
Gjedde Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Blir nok koselig, dette her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå