josmje Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hei. Kjøpte meg en Samsung Ativ 4 Book i går og den fungerer nesten som den skal. Alt på pcen fungerer helt utmerket, men når jeg for eksempel skal se YouTube-videoer, vil ikke videoen streame ferdig, og pcen laster gjerne bare 1/3 av videoen før den stopper. Dette gjelder ikke bare youtube, men også netflix og soundcloud. Enkelte ting jeg laster ned stopper også før det kommer til 100%, slik at jeg ikke kan åpne filene, men ikke alt. Det fungerer også å laste ned torrents helt fint, hvor jeg har en nedlastningshastighet på rundt 1 MB/S, så jeg skjønner ikke hva som kan være problemet! Jeg bruker chrome som nettleser, men også i explorer og mozilla skjer det samme. Noen som vet hva dette skyldes, og hva jeg evt. kan gjøre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Kan jo være linja di forsterker problemet med å kun ha 1Mbps. For netflix kan du prøve å få tilgang til den skjulte meny for manuell buffer innstillinger. http://lifehacker.com/manually-adjust-netflix-streaming-options-with-hidden-s-950615894 Endret 5. januar 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå