tobias.pedersen Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg har skaffet meg proxy fra Proxy.sh. Hvis jeg bruker den på macen med foreksempel ice, betyr det da at Ice ikke kan se hvor mye jeg har lastet ned/opp? Altså ubegrenset ned-/opplasting. Ice har jo bare 8GB innkludert så det blir fort brukt opp med streaming... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er feil, Ice kan fremdeles se benyttet datamengde. Lenke til kommentar
tobias.pedersen Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 ok. Hadde vært kult om det gikk... Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det ville kanskje vært kult, men det er ganske urealistisk. Dataene må jo fortsatt gå gjennom ICE sitt nett, og da har de mulighet til å se trafikkmengde. Det kan være spesialtilfeller der de ikke har utstyr for å måle trafikkmengden for enkelte typer trafikk, men det vil i så fall være unntaket heller enn regelen. Lenke til kommentar
Proper Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Laster du ned eller streamer gjennom en kryptert tjeneste vil du få overhead i pakkene. Det vil si at du bruker mer kapasitet ved kryptering av trafikk enn uten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå