Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

keylogging

Gjest Bruker-325285

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-325285

For litt siden var ex-kjæresten min hos meg siden vi har vært litt av og på. også skulle jeg hjelpe henne med og fikse noen greier, og mens jeg fikset de tingene logget hun inn på facebook på pcn min, men jeg har keylogger på pcn(gjør sånn at jeg får passordet selvom hun ikke har trykket på lagre) og da hun hadde gått gikk jeg inn på facebooken hennes og leste meldingene hennes osv... også etter noen dager begynte vi og krangle og jeg sa at jeg hadde lest meldingene hennes, noe jeg ikke burde ha gjort..

og på nyttårsaften var jeg hos en venninne med noen kamerater og vi koste oss, også ringte en annen kamerat av meg og lurte på om vi ville komme opp til ex-kjæresten min der han og noen andre venner var, og kameraten min sa han var med meg og de andre jeg var med så tokk det noen sekunder og da sa han det bare var og komme, og jeg stusset litt over det men tenkte, jaja, kanskje hun er over det.

og da vi kom, og ringer på døra kommer alle ut, og wops, så flyr ex-kjæresten min på meg og slår og slår og hun får en skikkelig fulltreffer i kjeven. og så mens jeg bøyer meg ned, kneler hun meg i ryggen, noe hun ikke burde ha gjort.. ***(se nederst) og jeg hyler av ren smerte og legger meg i fosterstilling og i det jeg "våkner" eller hva jeg skal kalle det ute på gresset. Og så ser jeg meg rundt og da er alle "vennene" mine gått inn, og jeg setter meg på en stol og for ringt moren min så hun kunne komme og hente meg. og vi drar rett på legevakten og jeg for veldig sterk smertestillende og dro til legen min neste dag hvorav hun vil jeg skal ta en biopsi av nyren(tar ut en bit av nyren for og se hva som er galt, noe dem ikke har villet gjort før siden det kan gå galt) og nå i nærmeste framtid skal jeg på sykehuset.

Og nå vil hun anmelde meg for og ha keylogget henne, hva i allverden skal jeg gjøre? hvilken straff kan jeg få? hva kan hun få?

***Jeg har ligget masse på sykehuset det siste halvåret på grunn av at det har vært noe galt med min venstre nyre som mildt sagt har gjort drit vondt 24/7 i snart 6 måneder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hvis hun logga seg inn på pcen din så kan du vel teknisk sett si at hun glemte å logge ut? Dersom PCen reformateres eller blir borte så er det vel nærmest umulig å bevise noenting i hennes tilfelle, tviler på at politiet gidder å bruke masse tid og ressurser på saken uansett.

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-325285

Kan ikke slette "beviser" for at jeg har gjort det da jeg har sagt på melding at jeg har gjort det. For se hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...