JFM Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hei, skal kjøpe meg en ekstern harddsik. Ettersom jeg ikke har peiling på hva som er bra/dårlig, vil jeg gjerne høre deres erfaringer og anbefalinger. Har satt krav om min. 2TB (Men aller helst 3TB) og strøm overført via usb, ettersom jeg reiser endel vil jeg ha minst mulig ledningsrot.. Har i full fart funnet en som virker lovende, hva tror dere? Link Den er bare på 2TB, men finner ingen på 3TB med strøm overført via usb. Hjelp, tips og erfaringer tas imot med stor takk Lenke til kommentar
jonny Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Veit ikke hva som er bra og ikke bra, men Elkjøp har faktisk ganske gode priser på slikt. Her er et alternativ (det samme alternativet i rødt her). Selv har jeg en WD My Passport 500GB med USB3 (eldre modell), har gode erfaringer med den (men den er relativt lite brukt). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) hva er egentlig forskjellen på disse? Western Digital Elements Portable Western Digital Passport Ultra ------------------------------- Tenkte itilleg at jeg skulle bestille meg en Western Digital WD TV Live 3.gen mediaspiller, siden min gamle Popcorn Hour har tatt kvelden Endret 5. januar 2014 av JFM Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ser at Ultra inkluderer programvare for automatisk backup og kryptering. Vet ikke om det er noe verdt, pleier selv alltid å slette eventuell WD programvare som følger med. Jeg ønsker å kjøpe selve disken, programfunksjoner kan man velge andre steder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå