Aeyoun Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg oppdaget nettopp et fantastisk produkt jeg har ønsket meg lenge: Griffin MultiDock. Fin boks med ti hyller med USB-porter for lading. Dette er midt i blinken for meg. Jeg har litt for mange tablets som flyter rundt i stua. Hadde gjort en fin-fin jobb med å rydde det opp. Den norske prislappen på 6000 kroner er dog litt langt over smertegrensen. Det jeg lurer på er: finnes det et tilsvarende produkt til en litt hyggeligere pris? Kanskje med fem eller åtte bays istedenfor ti? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Jeg har sett noe slikt for et års tid siden men jeg husker ikke nok til å finne den igjen. Det var en boks som var kanskje litt mindre enn en skoeske med dobbel bunn og alle ledningene gjent i den underste delen. Litt som denne i lenken under bare at den var ikke hjemmelaget, og hadde lokk over. http://www.instructables.com/id/Charger-Box-Clean-up-your-electronics/ Sikkert gjennomførbart med en eller to USB hub, passende ekse og nok ampere inn i USB hub-ene. Endret 4. januar 2014 av Thor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå