AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hei, Etter å ha drikket 1-2 glass vann, for jeg følelsen av tretthet. Hvorfor blir jeg trøtt hver gang jeg drikker 1-2 glass vann? Anonymous poster hash: b849a...58a Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Merkelig. Ettersom det gjelder inntak av vann som er såpass nyttig og viktig for kroppen, anbefaler jeg deg å ta en tur til legen. Hvordan har forholdet ditt til vann vært tidligere? Drukket mye og jevnlig, eller tyr du vanligvis til andre drikker? Og har det alltid vært sånn så lenge du kan huske, eller har det kommet i ettertid eller nyere tider? Hva slags vann snakker vi om, springvann fra hjemmet? Prøvd vann fra flaske eller filtrert vann? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Må si at dette var merkelig. Som han over hr sa så kan det lønne seg å se på mange typer vann. F eks springvann og flaske vann. Kan rett og slett også være noe med springvannet ditt og ikke selve kroppen din kan du si. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Det er ingen som er "allergisk" mot vann. Enten så er vannet forurenset så er det noe som feiler kroppen din. Gå til legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Det hender kanskje fordi jeg drikker litt for mye vann på en gang, eller at jeg ikke har sovet godt p.g.a. gå på søvn som tørst. Anonymous poster hash: b849a...58a Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Den teorien kan du enkelt finne ut om stemmer ved å drikke vann, men ikke mye på en gang. Det virker uansett rart, og en skal ikke bli trøtt av å drikke "mye" vann, men måtte på do Skjønte ikke helt hva du mente på slutten der, men dra til legen. Tviler vi har noe særlig å komme med her Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er ikke sånn at du drikker sukkerholdige drikker konstant inntil du stopper sukkeropptaket for å drikke vann? Antar svaret er nei, men i et sånn scenario vil du raskt bli trøtt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Dette høres veldig ut som nocebo i mine ører Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Dette høres veldig ut som nocebo i mine ører Første som slo meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå