Planiar Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vel. Jeg har en P4 2.8 ghz, på et Abit IC7 kort. Jeg har kun ATX pluggen i hovedkortet. Skal P4 pluggen i også? Liksom begge to i samtidig? Øyeblikkelig svar hadde vært veldig satt pris på. - Stig Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 P4 kontakten skal i samtidig ja, den er der fordi det ikke er gunstig med mye strøm på tynne ledninger (kobberbaner) og gir strøm "rett" til cpu Lenke til kommentar
Planiar Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Hjertelig tusen takk Lenke til kommentar
JonV Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 P4 kontakten er mest til for Å STABILISERE 12V Lenke til kommentar
ekm Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Men betyr dette at man i nødstilfeller (hvis man har ATX PSU uten P4 plugg) kjøre uten??? Snakker om en helt ny CELERON 2.0 GHz eller bør jeg lage meg en P4 plugg? Lenke til kommentar
larsidar Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Du kan i prinsippet lage en P4 kontakt har jeg blitt fortalt. Du kan også kjøpe et adapter som lager en slik fra en vanlig kontakt. Koster ikke mye. Jeg valgte heller å betale 300 kroner for ny strømforsyning, som gir en egen stabil kurs til prosessoren. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Folk som har kjørt uten P4kontakt over litt tid har fått hk, og cpu ødelagt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå