Gå til innhold

Nytt forumtreff i Bergen


€uropa

Anbefalte innlegg

Fasit, MFS og jeg har diskutert litt og kommet fram til at det nå er tid for et nytt forumtreff i Bergen, Hordaland, Norge.

 

Erfaringer viser at det fungerer dårlig å prøve å inkludere alle i planleggingen, så det må være slik at vi initiativtakere bestemmer opplegget og håper at så mange som mulig møter opp. Men innspill er så klart tillatt.

 

Vi har ikke bestemt noe tidspunkt eller sted ennå, men det vil antakelig ikke bli så lenge til. Jeg har en teori om at folk er mindre opptatt tidlig på året. Et forslag som ligger på bordet er å møtes på Kong Oscar pub og spille biljard ( http://www.kongoscar.no/ ), men det er som nevnt ikke bestemt ennå. Vi skal i alle fall gjøre en aktivitet som egner seg for å ha det hyggelig og bli kjent med hverandre. Mer informasjon kommer.

 

Oppdatering

Tid: torsdag 16. januar, klokka 19.00

Sted: Kong Oscar pub, Kong Oscars gate 45

 

Vel møtt.

Endret av Zarac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biljard er ikke en veldig utbredt sport, så det er vel egentlig aldri noen som er spesielt gode? Jeg er i hvert fall ingen stor biljardspiller selv da jeg spiller toppen to ganger i året.

 

Jeg er hjemme på østlandet inntil 13. januar, så treffet finner nok sted tidligst om to helger.

Lenke til kommentar

Da har vi blitt enige om at forumtreffet skal avholdes på Kong Oscar pub klokka 19.00 torsdag 16. januar, altså neste uke. Fasit, MFS og jeg kommer til å være der, så da håper vi at så mange som mulig vil og kan møte opp, så spiller vi biljard, prater og har det hyggelig. Alle forumbrukere er like velkomne.

 

Jeg har aldri vært på Kong Oscar selv, men det ser ut som det skal være rimelig lett å finne fram ( http://www.gulesider.no/f/kong-oscar:84271525?search_word=kong+oscar+pub ). Jeg har heller aldri møtt noen av de andre brukerne i denne tråden, men det bør være lett å finne hverandre da det sikkert ikke er veldig folksomt på en torsdag og man gjerne ser litt bortkommen ut når man skal treffe ukjente mennesker. Det har jo løst seg på tidligere forumtreff.

Lenke til kommentar

Jeg skulle veldig gjerne vært med, men en ukedag går ikke for min del, da jeg for det første bor 4,5 timer unna og for det andre har kveldsvakt den 16. Så jeg må nok stå over. Beklagelig, men sånn er det. Håper dere får en koselig kveld. :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg skulle veldig gjerne vært med, men en ukedag går ikke for min del, da jeg for det første bor 4,5 timer unna og for det andre har kveldsvakt den 16. Så jeg må nok stå over. Beklagelig, men sånn er det. Håper dere får en koselig kveld. :)

 

Det er ikke umulig at du får flere sjanser. Hvis dette blir en suksess, arrangerer vi sikkert flere forumtreff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...