€uropa Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Fasit, MFS og jeg har diskutert litt og kommet fram til at det nå er tid for et nytt forumtreff i Bergen, Hordaland, Norge. Erfaringer viser at det fungerer dårlig å prøve å inkludere alle i planleggingen, så det må være slik at vi initiativtakere bestemmer opplegget og håper at så mange som mulig møter opp. Men innspill er så klart tillatt. Vi har ikke bestemt noe tidspunkt eller sted ennå, men det vil antakelig ikke bli så lenge til. Jeg har en teori om at folk er mindre opptatt tidlig på året. Et forslag som ligger på bordet er å møtes på Kong Oscar pub og spille biljard ( http://www.kongoscar.no/ ), men det er som nevnt ikke bestemt ennå. Vi skal i alle fall gjøre en aktivitet som egner seg for å ha det hyggelig og bli kjent med hverandre. Mer informasjon kommer. Oppdatering Tid: torsdag 16. januar, klokka 19.00 Sted: Kong Oscar pub, Kong Oscars gate 45 Vel møtt. Endret 8. januar 2014 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg er gjerne med, men er ikke neo særlig på å spille biljard da For meg passer det dårlig neste helg, men helgen etter det hadde vært supert. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Biljard er ikke en veldig utbredt sport, så det er vel egentlig aldri noen som er spesielt gode? Jeg er i hvert fall ingen stor biljardspiller selv da jeg spiller toppen to ganger i året. Jeg er hjemme på østlandet inntil 13. januar, så treffet finner nok sted tidligst om to helger. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hehe. Selv om det er få som er gode, så har jeg følelsen av at alle er bedre enn meg. Har bare spilt en gang da, og det gikk ikke så bra. Jeg skal til Sogndal lørdag 18. januar, men kan kanskje fredagen, og helgen etter det igjen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jeg har lyst å bli med, men må vite dato før jeg kan vite om jeg kan. Legg meg på kanskje-listen. Endret 5. januar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Kanskje det er bedre med en ukedag? Så er det mindre sjangs for at folk er hangover Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Da har vi blitt enige om at forumtreffet skal avholdes på Kong Oscar pub klokka 19.00 torsdag 16. januar, altså neste uke. Fasit, MFS og jeg kommer til å være der, så da håper vi at så mange som mulig vil og kan møte opp, så spiller vi biljard, prater og har det hyggelig. Alle forumbrukere er like velkomne. Jeg har aldri vært på Kong Oscar selv, men det ser ut som det skal være rimelig lett å finne fram ( http://www.gulesider.no/f/kong-oscar:84271525?search_word=kong+oscar+pub ). Jeg har heller aldri møtt noen av de andre brukerne i denne tråden, men det bør være lett å finne hverandre da det sikkert ikke er veldig folksomt på en torsdag og man gjerne ser litt bortkommen ut når man skal treffe ukjente mennesker. Det har jo løst seg på tidligere forumtreff. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette høyres kjekt ut, er litt usikker på om Torsdag passer så sett meg på kanskje-lista (ok, det kan vera skummelt å møte framande mennesker...) Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Jeg skulle veldig gjerne vært med, men en ukedag går ikke for min del, da jeg for det første bor 4,5 timer unna og for det andre har kveldsvakt den 16. Så jeg må nok stå over. Beklagelig, men sånn er det. Håper dere får en koselig kveld. Endret 8. januar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette høyres kjekt ut, er litt usikker på om Torsdag passer så sett meg på kanskje-lista (ok, det kan vera skummelt å møte framande mennesker...) Er det den skumle avantaren til Zarac som skremmer? Vi har en facebookgruppe som dere kan joine, bare å sende PM til en av oss så inviter vi deg. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Zarac ser bra skummel ut ja! PM sendt. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg skulle veldig gjerne vært med, men en ukedag går ikke for min del, da jeg for det første bor 4,5 timer unna og for det andre har kveldsvakt den 16. Så jeg må nok stå over. Beklagelig, men sånn er det. Håper dere får en koselig kveld. Det er ikke umulig at du får flere sjanser. Hvis dette blir en suksess, arrangerer vi sikkert flere forumtreff. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Skulle ønske jeg bodde i Bergen akkurat nå så jeg kunne møtt Magnus, Switz og den berømmelige Zarac! Nei dere får kose dere <3 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Skulle ønske jeg bodde i Bergen akkurat nå så jeg kunne møtt Magnus, Switz og den berømmelige Zarac! Nei dere får kose dere <3 Bare å sette seg på toget vel 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Da er vi ihvertfall 3stk som møter opp på kong oskar kl 7 i morgen, bare å slenge seg på Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Var bare meg og zarac som møtte opp men vi prøver sikkert få til flere treff om det er interesse. stillingen ble forresten: 3 - 1 Endret 16. januar 2014 av Fasit Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Var det kjekt da? Kanskje jeg blir med neste gang. Er bergenser jeg og Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Var det kjekt da? Kanskje jeg blir med neste gang. Er bergenser jeg og Bortsett fra at jeg tapte biljarden var det kjekt. Enkleste er om du joiner facebookgruppen vår, lett å glemme disse trådene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå