AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg fryser her inne i leiligheten. Ingen andre syns det er kaldt. Jeg beveger på meg ved å vugge frem og tilbake og det gir meg varme i kroppen. Når jeg beveger meg ved å gå i leiligheten får jeg avogtil "feber"-lyn i hodet. Sån som jeg pleier å få når jeg får feber. Men jeg har ikke feber. Hva kan frysingen være? Anonymous poster hash: 3af87...13d Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Har dere termometer i leiligheten? Hva viser det? Hvis du er vant til høyere temperatur enn de andre, så vil du fryse uansett. Etter en tilvenningsperiode ordner det seg. Romtemperaturen bør ikke overstige 20 grader i oppholdsrom, soverom holder med 14 grader. Du tjener på å venne deg til lavere temperatur, ikke bare i spart strøm, men du får bedre konsentrasjon, mindre avgasser fra omgivelsene, mindre svevestøv og færre luftveisplager. Det kan selvfølgelig også være at du er syk, som du antyder. Sjekk termometeret først og sammenlign hva du er vant til hjemmefra. Endret 4. januar 2014 av Horten Market Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Har dere termometer i leiligheten? Hva viser det?Hvis du er vant til høyere temperatur enn de andre, så vil du fryse uansett. Etter en tilvenningsperiode ordner det seg.Romtemperaturen bør ikke overstige 20 grader i oppholdsrom, soverom holder med 14 grader. Du tjener på å venne deg til lavere temperatur, ikke bare i spart strøm, men du får bedre konsentrasjon, mindre avgasser fra omgivelsene, mindre svevestøv og færre luftveisplager.Det kan selvfølgelig også være at du er syk, som du antyder. Sjekk termometeret først og sammenlign hva du er vant til hjemmefra. Jeg har ikke termometer i leiligheten, men de andre har det godt å varmt. Det er bare i min leilighet det er kjølig, sier personalet. (Jeg bor på omsorgsbolig). Jeg har febermåler, men jeg hadde ikke feber bare 37,3 i normal temperatur. Det synes jeg er rart, fordi jeg er så ekkel i kroppen. Det veksler mellom varm og kald. Anonymous poster hash: 3af87...13d Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Kle på deg mer hvis du synes det er kaldt. Er du sofagris så er det ingen skam i å gå ned på Jysk/Kid/IKEA og kjøpe deg et teddy fleece teppe - det er så digg det at det er en fryd å ta en dusj og ligge naken i sofaen med teddy fleece teppe mens det er litt kjølig i rommet. Temperatur i oppholdsrom er vanligvis 22 grader og 17 grader på soverom. Dette er personlig ypperlige temperaturer. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har du spist lite eller fått i seg lite næring? Dette kan føre til en kulde følelse. Eller så er det noen som fryser mer enn andre, sånn er det bare. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Har du spist lite eller fått i seg lite næring? Dette kan føre til en kulde følelse. Eller så er det noen som fryser mer enn andre, sånn er det bare. Jeg har spist passe godt i dag. Anonymous poster hash: 3af87...13d Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Ok det er bra. Da er du kanskje en av de som fryser mye? Er det noe du har gjort hele livet, eller noe som har begynt nå i det siste? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Ok det er bra. Da er du kanskje en av de som fryser mye? Er det noe du har gjort hele livet, eller noe som har begynt nå i det siste? Det er noe jeg har gjort lenge. Anonymous poster hash: 3af87...13d Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Da tror jeg du bare er en av de som fryser mer enn andre. Bare å fyre opp i peisen å ta på varme klær Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Med de "feberlyna" ville jeg bestilt time til lege. Har de også holdt på lenge? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Med de "feberlyna" ville jeg bestilt time til lege. Har de også holdt på lenge? Ja. Anonymous poster hash: 3af87...13d Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ville bestilt time til lege uansett, bare for å få sjekka det. Bedre å være der en hang for mye, enn en gang for lite! Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ettersom du sier at du har fryst Det er noe jeg har gjort lenge.Anonymous poster hash: 3af87...13d Fryser du når det ikke er vinter og? Fryst sammenhengende? Lite informasjons å gå ut ifra. Hvorfor må du vugge deg frem og tilbake for å få varme? Er det det eneste som hjelper, eller er pledd greit? Husk at enkelte fryser lettere enn andre, så om du alltid har vært følsom mot kulde er det vel ikke noe problem. Men er det et symptom som har skjedd sånn plutselig burde du høre med legen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå