Gå til innhold

Teste Xbox spill og konsoll denne måneden!


Striker

Anbefalte innlegg

Leste nettopp at det er en xbox tour show greie på gang, hvor man kan få teste konsollen og spilla virker det som i hvert fall...

 

Infoen på games.no sier i alle fall noe i den duren.

 

Grrr... eneste dumme er at man må være 18, dæven så jævlig da, får ikke jeg med.

 

Men til dere andre som vil se om Xbox duger eller ikke så kan dere lese mer og signe opp via http://www.games.no/cgi-bin/EventHandler/E...ename=xboxtest2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*skryte skryte* Spillt igjennom Halo og DoA3 på Xbox.. Nydelige spill. Etter noen timer med Halo fikk jeg god dreis på kontrollene og monster falt døde om overalt jeg gikk =) Hagla er seff favoritten..

 

Kunne tenkt meg å prøve den japanske kontrolleren, har hørt den skal være "litt" bedre.. den er jo mindre, men det plagde ikke meg at den var stor, er jo ikke så mye større enn PS2 når du holder den i hånden..

Lenke til kommentar

Bare kontrollern ikke er så RÆVVA som playstation kontrolleren er så er jeg fornøyd.

 

Det må vel være den verste paden som er laget siden... hmm... kan ikke komme på noen verre noen jeg.

 

Beste kontrollern så langt er uten tvil Dreamcast kontrolleren, perfekt størrelse og genial plassering av knapper, trigger, d-pad og analog sticken. Heldigvis ser det ut som om xbox kontrolleren er ganske lik, iallfall utifra de bildene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-17 01:16, BoardkilL skrev:

Bare kontrollern ikke er så RÆVVA som playstation kontrolleren er så er jeg fornøyd.


Det må vel være den verste paden som er laget siden... hmm... kan ikke komme på noen verre noen jeg.


Beste kontrollern så langt er uten tvil Dreamcast kontrolleren, perfekt størrelse og genial plassering av knapper, trigger, d-pad og analog sticken. Heldigvis ser det ut som om xbox kontrolleren er ganske lik, iallfall utifra de bildene jeg har sett.



 

Hva fabler du om? Playstation kontrollen er tidenes beste konsollkontroll. Pur genialitet! En klassiker! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-17 14:37, Macint0sh skrev:


Hva fabler du om? Playstation kontrollen er tidenes beste konsollkontroll. Pur genialitet! En klassiker! :smile:



 

Den er jo helt horibel da, bitteliten og helt tåpelig lagt opp. Med triggere helt frampå kontrolleren, så en må slite for å få brukt det. Det mest naturlige stedet å ha triggerne er jo under kontrolleren, der fingrene naturlig legger seg. knappene er jo greie, men analog stickene er lagt opp for langt tilbake på kontrolleren, så man blir sittende å vrenge tommelen tilbake for å nå den. Som om ikke det var nok så er jo de bitene du holder på formet helt feil, de følger ikke hånden, det er jo bare to rette pinner, jeg veit ikke åssen handa di ser ut, men mine er iallfall lissom krumme inni :wink:

 

hehe

 

så det så! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den er jo helt horibel da, bitteliten og helt tåpelig lagt opp. Med triggere helt frampå kontrolleren, så en må slite for å få brukt det. Det mest naturlige stedet å ha triggerne er jo under kontrolleren, der fingrene naturlig legger seg. knappene er jo greie, men analog stickene er lagt opp for langt tilbake på kontrolleren, så man blir sittende å vrenge tommelen tilbake for å nå den. Som om ikke det var nok så er jo de bitene du holder på formet helt feil, de følger ikke hånden, det er jo bare to rette pinner, jeg veit ikke åssen handa di ser ut, men mine er iallfall lissom krumme inni :wink:


hehe


så det så! :smile:


 

PS2 kontrollen er den som passer mine hender best. N64 kontrollen ble for meg veldig snål, den fylte på en måte opp hendene mine, men gjorde vanskelig for meg å treffe knappene. Den føltes også som om den var av *svært* dårlig kvalitet, knappene knitret og den analoge kontrollen var spinkel. PS2 kontrollen er for meg den naturlige fortsettelsen fra SNES(!) kontrollen. Likhetene er store, og det kvalitetspreget PS2 kontrollen gir i tillegg til den forbedrede ergonomi er den en suveren vinner. Liten nok til at den passer i hendene mine, og de analogene kontrollene passer perfekt til tomlene mine :smile:

Lenke til kommentar

nintendo kontrolleren er den beste jeg vet om... den tåler mindre enn ps2 kontroll, men ærlig talt - hvor mye krefter skal man egentlig bruke på og bevege den lille spaken. n64 kontrolleren er ikke trinnløs, så jeg er forsiktig og flytter f.eks. spaken aldri nærmt kanten. har hatt min n64 kontroll i et par år og den har bare jeg brukt og den er fortsatt god som en ny, "gjeste" kontrollene står det verre til med men det driter jo jeg i :grin:.

Lenke til kommentar

N64 kontrollene var bra dem, gode å spille med ja :smile: men det kuleste som ikke har så mye med gamepad å gjøre, var jo... ehhh hva het den igjen.. ehhh... jo Action replay pro som man satt i mellom kasetten og konsollen, som man kunne hacke seg inn i spillet å finne koder som ammokodene og gjøre om tallene fra f.eks 20 til 1000, fikk mye ammo, plaffe ned alle som var :smile:surra mye med det, var morro det :smile: var tider det....

Lenke til kommentar

Dreamcast kontrolleren er meget bra, god å spille med og varer lenge.

N64 kommer like under, på begge felter.

Playstation kontrollern liker jeg ikke. God størrelse, men ubehagelig.

 

Har prøvd gamecube kontrolleren litt, virket meget god, men kanskje ikke så holdbar? Den var i alle fal slitt den jeg prøvde, men slik er det ofte med butikk-kontrollere.

Lenke til kommentar

Men hvis man bor i Oslo og vil prøve X-box kan man jo uansett stikke innom et av stedene som har demomaskiner; Ram&Rom, Akers Mic, Spiderman osv...

Har fått prøvd både Halo, Amped, DOA3, dette med Munch eller hva han heter, og et par andre tåpelige greier som visstnok var morsomme multiplayerspill.

Fint å få prøvd den, da vet jeg at jeg ikke skal kaste bort pengene mine på den digre kassen der så lenge jeg har PS2 fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...