-COW7WDUE Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Når jeg høyreklikker hvorsomhelst på dataen min, hender det at alternativet jeg velger brenner seg fast på skjermen. Velger jeg for eksempel "slett" så brenner det seg fast og det tar lang tid før det forsvinner. Det er på skjermen uansett hvilke andre programmer jeg kjører. Trykker jeg Ctrl+alt+delete forsvinner det, men kommer straks tilbake når jeg går tilbake til vanlig skrivebord. Noen som er kjent med problemet ? Hjelp ? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 har aldri hørt om problemet der før Er dette en gammel data og har du prøvd å reset den til fabrikk instillinger? hvis dette er en gammel skjerm er ikke dette så rart.. Lenke til kommentar
-COW7WDUE Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Har ikke satt den opp på nytt enda, nei. Kan jo prøve det, men hadde jo vert greit å unngå det. Er tross alt rask på alle andre måter. Dataen ser type: Acer Aspire V3-771g med full hd 17,3 skjerm. Er jo ganske så ny så tror ikke det er noe galt med den. Er nok noe software hverfall... Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hmmm... Jeg skjønner, skjer dette bare når du høyreklikker eller er det flere ting som brenner seg fast i skjermen?? Kan hende at det er noe som ikke har blitt onkli installert. Lenke til kommentar
-COW7WDUE Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Kun når jeg høyreklikker. Er ikke alltid det skjer, men når det skjer vet jeg at det kommer til å skje fordi alle alternativene toner halveis frem. (litt gjennomsiktig). Så, når jeg drar musen over alternativene toner de helt frem (som vanlig). Det alternativet jeg velger, brenner seg... Har skjermdump men får ikke til å legge inn bilde her .... hehe :S Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Er noe med en innstilling i windows rett og slett. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1539869&page=1&&do=findComment&comment=20970032 Se hvordan han i linken fikset det Lenke til kommentar
-COW7WDUE Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Funket bra til nå Birger. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Godt å høre! Skal problemet dukke opp igjen så er det bare til å si ifra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå