Borger___ Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Mistet plutselig lyden på en iphone 4S (var lyd tidligere i dag). Verd å merke seg er at lyden fungerer hvis jeg kobler til headset. Kan den ha låst seg i en eller annen tilkoblingsmodus.. har isåfall aldri vært borti lignende og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Jeg merker også at volum kontrollen er borte i kontrollpanel (se vedlagt bilde) Merkelig er også at "airdrop" ikke er tilgjengelig.. (se vedlagt bilde) Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Prøvd å restarte telefonen? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Hei, har hørt om dette før. Noen som snakket til at telefonen trodde at headsete fortsatt var i.. Så da kommer jo ikke lyden ut.. Har du prøvd å reset telefonen, eller slått den av og på? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Har prøvd å slå av og på, det funket ikke. Reestarte, som i resette til fabrikkinstilling, eller er det en annen måte å gjøre d på uten å miste alt som er lagret? Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Det gikk seg til, etter intens trykking opp og ned på volum bryter.. Merkelig, hadde visst "hengt seg opp" ... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Prøv å lys ned i jack'en for headphones og se om det er noe skit der. Det kan hende den trenger en god rens med trykkluft og/eller en liten tynn nål, for å fjerne masse lo og støv og dritt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Min 4S ble sånn i fjor vinter. Prøvde restart, headsett inn/ut, men ingenting hjalp. Lyd i headset var OK. Neste morgen var den normal igjen, og jeg hadde ikke problemet noengang igjen. Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 Merkelige greier, men ja, det gikk seg til som sagt. Noen formeninger på hvorfor det ikke er mulig med airdrop, funker ikke dette generelt på 4ern? (se skjermbilde i innledende innlegg til venstre, ingen airdrop mulighet...) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Airdrop er kun tilgjengelig på 5 og nyere, ikke 4 eller 4S. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har prøvd å slå av og på, det funket ikke. Reestarte, som i resette til fabrikkinstilling, eller er det en annen måte å gjøre d på uten å miste alt som er lagret? bare for å informere kan du lagre alt til cloud da mister du ikke noe Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 6. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2014 bare for å informere kan du lagre alt til cloud da mister du ikke noe Sant nok men mener limiten er på usle 5GB.. skal ikke ha mye apps å bilder før den grensa overstiges :/ Lenke til kommentar
johanf Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Apps lagres ikke i iCloud. Bare data du genererer på telefonen. Dessuten koster det 140,- året for 10GB ekstra lagringsplass - det er 12,- i mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå