Wuldig Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Hei, jeg er snart ferdig på videregående og er usikker på hva jeg skal bli og hva jeg skal studere videre. Jeg har ikke tilgang til en studieveiledere og lurer om noen vet en bra side hvor jeg kan kontakte veiledere eller sider som hjelper deg med å finne jobber som passer i forhold til hva man liker å gjøre osv.Lurer også på hva mulighetene mine er når jeg har gått 2p på idrettsfag.. Lurer om det finnes sider som kan hjelpe meg å finne ut av slike ting? Endret 4. januar 2014 av Wuldig Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Bedre å ta seg god tid til å finne ut hva man ønsker å bli, fremfor å føle på stresset og forhaste seg. Husker på ungdomskolen da vi hadde møtet med veileder én gang hver før vi måtte velge. Riktignok før videregående, men fortsatt en skam hvor dårlig skolesystemet funket der. Vet enda ikke helt hva jeg vil bli, men begynner å kjenne meg selv bedre og hva jeg ønsker.. ikke stress Ser utdanning.no er en informasjonsside, samt denne på ung.no. Eller så er vilbli.no en fin side Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 Bedre å ta seg god tid til å finne ut hva man ønsker å bli, fremfor å føle på stresset og forhaste seg. Husker på ungdomskolen da vi hadde møtet med veileder én gang hver før vi måtte velge. Riktignok før videregående, men fortsatt en skam hvor dårlig skolesystemet funket der. Vet enda ikke helt hva jeg vil bli, men begynner å kjenne meg selv bedre og hva jeg ønsker.. ikke stress Ser utdanning.no er en informasjonsside, samt denne på ung.no. Eller så er vilbli.no en fin side Kom ut litt feil. Det jeg egentlig mente var at jeg ønsker å se om det finnes noen utdanninger som passer for meg. Begynne å se litt hva man kan velge videre Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Men ved å ta videre utdannelse, så må en jo være litt bevisst på hva en selv ønsker og forhåpentligvis har lidenskap til å drive med. Tror fortsatt de sidene kan være til hjelp, eller så får du prøve å søke deg smart frem på google. Er mye informasjon der ute som er nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå