brukercorny Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Aner ikke hvilken kategori dette skal ligge i. Har en bestemor med en 4-5 år gammel laptop, med windows vista på. For noen mnd støvsugde hun over tastaturet mens pc'n var på. Etter dette har alle skrivebordsikoner forsvunnet, altså de vises i noen sekunder når man slår på pc'n, men så går de vekk. Så jeg må fysisk høyreklikke på skrivebordet og slå av og på ikonene (det står at de vises, men det gjør de ikke). What to dooo? Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Har du sjekka i støvsugeren? 1 Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Haha, så morsomt Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Høyreklikk på skrivebordet, velg Vis og sjekk om Vis skrivebordsikoner er haket av for. Hvis de allerede er haket av, fjern haken og slå den på igjen. Lenke til kommentar
brukercorny Skrevet 4. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2014 Ja den er grei, problemet er bare at jeg må gjøre dette hver gang jeg slår av og på dataen. Finnes det ingen andre måter å gjøre det på, slik at de alltid er der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå